حدیث روز
متن حديث

یکشنبه، 18 شهریور 1403 Sunday, 8 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1881 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×
پ
پ

خط شهر، محمود صادقی حسنوند/رئیس ستاد مردمی ایران من در استان خوزستان

تلاش برای حضور گسترده مردم در عرصه تعیین سرنوشت و ایفای نقش در معادلات کشور یکی از مهمترین وظایف اجتماعی است.

انقلاب اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تا به امروز برآمده از متن ملت بوده و در هر صحنه‌ای سعی کرده ظرفیت مردمی خود را به منصه ظهور برساند.

بدون شک یکی از اصلی‌ترین میدان‌های حضور مردم برای نقش‌آفرینی طی سال‌های پس از انقلاب،«انتخابات» بوده که مردم با حضور قدرتمند و باشکوه در آن اثبات کرده‌اند که این نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است.

شکل‌گیری و برگزاری بالغ بر ۴۰ انتخابات در تنها ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی، نشان می‌دهد آرمان این انقلاب مبتنی بر حضور مردم در جایگاه تعیین سرنوشت خود است و روند حرکت انقلاب اسلامی نیز این مهم را محقق کرده است.

حضور تفکرات مختلف در برهه‌های مختلف در عرصه مدیریت کشور چه در قوه مقننه و چه در قوه مجریه نشان داده که مردم حرف نهایی را می‌زنند و انتخاب و نگاه نهایی از آن مردم است.

ایران اسلامی در شرایطی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرارگرفته که دشمن در سال‌های اخیر تمام تلاش خود را در یک جنگ روانی برای دلسرد کردن مردم در عرصه انتخابات انجام داده است اما جرقه‌های ابتدایی نشان می‌دهد این بار نیز این حربه‌ها با شکست روبرو می‌شود و مردم دوباره نقشی مهم در اداره امور کشور ایفا خواهند کرد.

بر همین اساس حضور حداکثری در انتخابات می تواند انتخاب رئیس جمهور مردمی، انقلابی، پرتلاش، بابرنامه، معتقد به جوانان و در نهایت تشکیل دولت قوی منجر شود و زمینه خدمت صادقانه دولتمردان و پیشرفت جامعه منجر شود.

بنابراین مردم با انتخاب دولت «خدمت و پیشرفت» می توانند زمینه سازی اولیه برای داشتن جامعه ای پویا و دارای رشد اقتصادی همراه با جهش تولید داشته باشند.

یقین دارم، مردم همیشه سرافراز «ایران من»، در انتخابات پیش رو، بهترین گزینه را انتخاب می کنند.

شناسه : 1832 29 خرداد 1403 - 15:12 87 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.