حدیث روز
متن حديث

یکشنبه، 18 شهریور 1403 Sunday, 8 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1881 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

نشست تخصصی جبهه رسانه انقلاب و اختتامیه جشنواره رسانه ای سرزمین من

نشست تخصصی جبهه رسانه انقلاب و اختتامیه جشنواره رسانه ای سرزمین مقدس در ۹ آذر ماه ۱۴۰۲ در خوزستان ، اهواز برگزار شد.

پ
پ

 به گزارش خبرنگار خط شهر، نماینده ولی فقیه دراستان خوزستان  عبدالرضا رستگار امروز در نشست تخصصی جبهه رسانه انقلاب در اهواز اظهار کرد:جنگ امروز جنگ فرهنگی است.هدف تمامی ابرقدرت ها براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است. این براندازی را قصد دارند از طریق  تغییر باورهای مردم ما انجام خواهند دهند.سعی براین دارند تا اعتماد مردم ما مورد هجمه قرار دهند.آگاهی های مردم ما را دستکاری کنند و در نتیجه بوسیله این سه محور اراده مردم ما مختل سازند.که در نهایت جامعه ی ما را به جامعه ای ناامید تبدیل سازند. 

وی در ادامه  تصریح کرد: نقش رسانه ها یک نقش کلیدی است‌.دشمن با تحریف باورها و اعتماد و آگاهی ها و اراده ها با دروغ و فریب و شایعه قصد دارد به ناامیدی در جامعه ما دامن بزند.رسانه ها نقش شبه اعجاز دارند. رسانه ها زمان و مکان رسیدن ما به اهداف والای انقلاب اسلامی به حداقل می رسانند.هیچ چیز در دنیای امروز به اندازه ی رسانه ها تاثیرگزار نیست.رسانه ها در جهاد امروز که جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی و جهاد خدمت یاری گر ما هستند.  

نماینده ولی فقيه در استان خوزستان عبدالرضا رستگار افزود: در آستانه انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲ هستیم و جهاد امید آفرینی و مردم سالاری دینی اهمیت به سزایی دارند.رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حضور حداکثری مردم تاکید دارد که در انتخابات با  رقابتی سالم و امنیت بسیار و حضوری پرشور قطعا توطئه های دشمن خنثی خواهد شد.

خبرنگار: اعظم صمدزاده

شناسه : 1264 09 آذر 1402 - 13:30 108 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.