حدیث روز
متن حديث

یکشنبه، 18 شهریور 1403 Sunday, 8 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1881 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

آیین روز درخت کاری در شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس برگزار شد

به‌مناسبت گرامی داشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری آیین روز درختکاری با شعار «منابع طبیعی، با مشارکت مردم، برای مردم» در شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس برگزار گردید.

پ
پ

به گزارش خط شهر و به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز هویزه؛ به مناسبت روز درختکاری، این مراسم با حضور مدیران ارشد و پرسنل شرکت پالایش گاز هویزه در محل این شرکت برگزار شد.

این مراسم به عنوان یک فرصت برای توجه به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت و نیز تاکید بر اهمیت حفاظت از محیط زیست و پایداری منابع طبیعی مورد توجه قرار گرفت.

در طول مراسم، سخنرانان به اهمیت درختکاری و نقش آن در محیط زیست پرداختند. ایشان تأکید داشتند که کاشت درختان و حفظ محیط زیست می‌تواند بهبود کیفیت و کاهش آلودگی هوا را به همراه داشته باشد. همچنین، اهمیت حفظ تنوع زیستی و اثرات مثبت در روحیه همکاران نیز برجسته شد.

پس از سخنان سخنرانان، مهمانان و حاضران به کاشت درختان پرداختند. تعدادی درخت مثمر و سازگار با موقعیت جغرافیایی در محوطه شرکت کاشت شد تا نمادی از تعهد شرکت در حفظ محیط زیست و ارزش طبیعت باشد. این فعالیت همچنین فرصتی برای تعامل و همکاری بین اعضای شرکت و تقویت ارتباطات بین آن‌ها فراهم کرد.

باید تأکید کرد که این مراسم یکی از فعالیت‌ و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پالایش گاز هویزه برای حفظ محیط زیست و بهبود کیفیت زندگی مردم است. نهایت تلاش‌ها به‌منظور بهبود محیط زیست و حفاظت از منابع طبیعی در این مراسم مشخص بود و حاضران به اهمیت این مسئله پی بردند.

روز درختکاری هر ساله در تاریخ ۱۵ اسفند برگزار می‌شود و به عنوان یک رویداد بین‌المللی شناخته می‌شود. این رویداد به منظور توجه به مسائل محیط زیست و ایجاد آگاهی درباره اهمیت حفاظت از درختان و جنگل‌ها در سراسر جهان برگزار می‌شود.

از سوی دیگر، شرکت پالایش گاز به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ و پیشرو در صنعت پالایش گاز، توجه زیادی به مسائل محیط زیست و پایداری منابع طبیعی دارد. با برگزاری مراسم درختکاری و کاشت درختان، این شرکت نشان داده است که تعهد خود را نسبت به حفظ محیط زیست و بهبود کیفیت زندگی جامعه به جدیت می‌گیرد.

شناسه : 1683 16 اسفند 1402 - 12:20 57 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.