حدیث روز
متن حديث

پنج شنبه، 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1885 تعداد خبرهای امروز : 2 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

خوزستان، قطب فرهنگی اقوام و گلچین آداب رسوم ایرانی

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، در حاشیه برگزاری هفدهمین نمایشگاه گردشگری ایران، به تنوع فرهنگی و قومیتی استان خوزستان اشاره کرد.

پ
پ

خط شهر، علی اکبر حسینی محراب گفت: زندگی اقوام مختلف با گویشها و فرهنگهای متنوع در یک اقلیم، خوزستان را اولین انتخاب و مقصد گردشگران کرده است

استاندار خوزستان افزود: همه مناطق و روستاهای استان درگیر مسائل گردشگری هستند. در این بخش، روستاهای نمونه ای وجود دارند که به عنوان یک مقصد جاذب ‌گردشگری برای مردم ایران محسوب می‌شود. در این مکان ها ظرفیت‌های مناسبی برای صنعت گردشگری وجود دارد، ازدریاچه‌های پشت سد تا روستاها و امامزاده‌های متعدد در شهرها. از جمله مقبرهٔ دانیال نبی شوش، علی ابن مهزیار اهوازی و اردوی راهیان نور یا شهدای دفاع مقدس که در امسال میلیون ها زائر از سراسر کشور داشت.

وی ادامه داد: استان خوزستان آماده است تا در این فصل، هموطنان خوب ایران را میزبانی کند تا از فضایل و مهربانی مردم خوزستان بهره‌مند شوند به عنوان یک قطب گردشگری، ما منتظر ورود مسافران از سراسر ایران هستیم و آمادگی کامل برای پذیرایی از آنان را داریم.

حسینی محراب بیان کرد: استاندار خوزستان، با تنوع فرهنگی و طبیعی خود با جذب گردشگران، نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه و کشور ایفا کرده است.

شناسه : 1642 23 بهمن 1402 - 22:16 97 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.