حدیث روز
متن حديث

پنج شنبه، 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1885 تعداد خبرهای امروز : 2 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

یکی از دغدغه های امروز ما فراهم کردن شرایط مسافرت ارزان قیمت است

فرماندار دزفول گفت : یک ازدغدغه هایی که امروز مطرح است فراهم کردن شرایط به منظور سفرهای ارزان قیمت و به صرفه می باشد.

پ
پ

خط شهر، فرماندار دزفول در حاشیه سومین روز از هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته گفت: دزفول مانند سایر شهرستان های استان خوزستان به جهت معرفی ظرفیت های گردشگری در این نمایشگاه شرکت کرده است.

علیرضا خردمند با اشاره به ظرفیت های این شهر توضیح داد: با توجه به نعمت های که خداوند به شهرستان دزفول و مردم آن عنایت فرموده است ، این ویژگی می تواند دزفول را به قطب گردشگری در شمال استان خوزستان تبدیل کند.

وجود مناطق کوهستانی ،خوش آب و هوا و ویژگی های طبیعی دائمی همچون رودخانه دز و اشکفت هایی که به وجود آمده است باعث شده مناطق طبیعی گردشگری بسیار زیبایی را برای گردشگران فراهم کند.

وی افزود:در کنار اماکن گردشگری دزفول، صنایع دستی نیز از دیرباز در دزفول درست می شده است که به مرور با توجه به مدرنیته شدن زندگی ها ،این صنایع در حال فراموشی بودند، با اقدام خوبی که وزارت گردشگری و اداره کل میراث فرهنگی خوزستان انجام داد توانستیم بخشی از این صنایع دستی به نام کپو بافی را به ثبت جهانی و ملی برسانیم.

فرماندار دزفول با اشاره به ثبت ملی کپو بافی گفت:در برنامه داریم در آینده نزدیک مراسمی به مناسبت جهانی شدن صنایع دستی کپو بافی حضور وزیر میراث فرهنگی و سایر مسئولین برای این افتخار مبارک برگزار کنیم.

خردمند ادامه داد: پل باستانی و اقامت گاه های بوم گردی و همچنین محل هایی برای اسکان گردشگران امید این رو داریم که در منطقه نه فقط در استان ،شهرستان دزفول در آینده نزدیک به عنوان یک قطب یک قطب گردشگری معرفی شود.

من دعوت می کنم ازکلیه مردم و گردشکران برای دیدن جاذبه های گردشگری حتما به دزفول سفر کنند. جاذبه های گردشگری مذهبی و گردشگری تفریحی دارد و هم طبیعی دارد و هم آثار هنری خوبی را در غالب صنایع دستی دارد.

فرماندار دزفول در پایان گفت : یک ازدغدغه هایی که امروز مطرح است فراهم کردن شرایط به منظور سفرهای ارزان قیمت و به صرفه می باشد ،حال این شرایط در دزفول مهیا است لذا من فکر میکنم قطعا به عزیزانی که به دزفول ،سفر می کنند خوش می گذرد.

شناسه : 1623 26 بهمن 1402 - 09:08 93 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.