حدیث روز
متن حديث

پنج شنبه، 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ۱۴۰۲ در تهران

هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تاریخ ۲۳ الی ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

پ
پ

خط شهر، هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تاریخ ۲۳ الی ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

این رویداد که به مدت ۴ روز، از دوشنبه تا پنجشنبه برگزار می‌شود، فرصتی عالی برای نمایش و معرفی صنایع گردشگری و صنایع وابسته به آن است.

امسال با هدف معرفی جاذبه‌های شهرها و روستاهای هدف گردشگری، شهرداری ها و دهیاری‌ها بطور ویژه در این رویداد در قالب پاویون گردشگری استان خوزستان حضور دارند.

در این نمایشگاه، شرکت‌ها و نهادهای مرتبط با صنعت گردشگری، هتلداری، توریسم، حمل و نقل، صنایع دستی و سوغات، آژانس‌های مسافرتی و سایر صنایع مرتبط با گردشگری به نمایشگاه حضور خواهند داشت.

بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌توانند با آخرین تحولات و محصولات در حوزه گردشگری آشنا شده و از فرصت‌های همکاری و تجاری بهره‌برداری کنند.

زمان بازدید از نمایشگاه از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ عصر می‌باشد و عموم علاقمندان به صنعت گردشگری دعوت به بازدید از این رویداد فراخوانده شده‌اند.

شناسه : 1604 21 بهمن 1402 - 22:14 93 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.