حدیث روز
متن حديث

یکشنبه، 18 شهریور 1403 Sunday, 8 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1881 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×
یک کارشناس فوتبال؛

این همه هجمه به باشگاه فولاد و فوتبال خوزستان شایسته نیست/لزوم تشکیل کارگروه تخصصی از میان پیشکسوتان فوتبال

یکی از کارشناسان فوتبال خوزستان، گفت: وجود اینهمه رفتار خصمانه، بهانه تراشی و مقصر دانستن هر کدام از ارکان باشگاه فولاد، از انتقاد سازنده گذشته و شائبه سهم‌خواهی برخی افراد را ایجاد کرده است.

پ
پ

به گزارش خط شهر و به نقل از ایلنا رسول عیودی در انتقاد به هجمه گسترده برخی افراد به باشگاه فولاد خوزستان، به خبرنگار ایلنا، گفت: متاسفانه هر روز در فضای مجازی مطالبی را شاهدیم که جز تخریب و خودزنی جامعه فوتبال خوزستان بر پیکره خود نیست.

وی ادامه داد: آیا شرایط تیم‌های خوزستان به گونه‌ای هست که باید با تیشه به جان آن افتاد و اندک رمق باقی مانده را با دستان خود فشرد و به سوی نابودی و سقوط سوق دهیم؟

عیودی با انتقاد از فضای موجود، بیان داشت: هر روز یکی از  زحمت‌کشان فولاد خوزستان در سیبل حملات متعدد قرار می‌گیرند و به بهانه‌های مختلف آنها را تخریب می‌کنند، مدیران بومی و زحمتکشی از جمله حبیب الله رضایی، دباغی زاده، سجاد مهدی پور و دیگر زحمتکشان باشگاه که تنها دغدغه آنها به نتیجه رسیدن تلاش استعدادهای ناب آکادمی و شکوفایی مجدد فوتبال خوزستان و کشور می باشد. در حالیکه ما اینروزها شاهد استفاده و بکارگیری استعدادهای درخشان آکادمی در تیم بزرگسالان هستیم که در صورت استمرار این رویه و کسب تجربه و اعتماد به نفس بازیکن‌های جوان می‌توانیم شاهد روزهای طلایی فوتبال فولاد خوزستان باشیم که البته نیازمند حمایت و صبر است، این هجمه‌ها برای چیست؟

این کارشناس فوتبال، بیان کرد: آیا زمان آن نرسیده که به جای سهم‌خواهی و تخریب یکدیگر از الگوی اجتماعی دیگری پیروی کنیم و مسیر حرکت و پیشروی را پر از مانع و چالش نکنیم و با حمایت و همفکری برای برون رفت از بن بست هم قسم شویم؟

عیودی، با دعوت از پیشکسوتان و فعالان فوتبال استان به حفظ وحدت، گفت: امیدواریم با اتحاد، همدلی و همفکری جامعه فوتبال استان شاهد برون‌رفت تیم‌های خوزستانی از چالش‌های پیش آمده باشیم و دوباره روزهای خوش فوتبال استان با قهرمانی و حضور بازیکن‌های خوزستانی در تیم ملی و درخشش آنها در آسیا و جهان باشیم.

وی در پایان برای اعتمادسازی در میان هواداران و دلسوزان فوتبال خوزستان و فولاد، خواهان تشکیل یک کارگروه تخصصی از پیشکسوتان با دانش استان که مقبولیت عامه دارند را شد.


منبع خبر: ایلنا
شناسه : 1443 06 دی 1402 - 17:31 123 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.