حدیث روز
متن حديث

دوشنبه، 26 شهریور 1403 Monday, 16 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

شجاعت مارتینز و حضور جوانان آکادمی فولاد در ترکیب اصلی

تزریق جوانان آکادمی فولاد خوزستان توسط مارتینز به تیم اصلی در بازی حساس با استقلال تهران، تفکر جسورانه این مربی اسپانیایی را برای ادامه راه نشان می‌دهد.

پ
پ

به گزارش خط شهر، ارتباط نزدیک و تنگاتنگ سجاد مهدی پور مدیر آکادمی فولاد خوزستان با سرمربی فولاد مارتینز و تزریق جوانان جویای نام همچون محمد عسکری، ابوالفضل موردی، علی کلاه کج، بهنام تیموریان، هومن الیاسی و بازیکنان دیگر به تیم اصلی در بازی حساس و سنگین فولاد با استقلال تهران، تفکر جسورانه این مربی اسپانیایی را برای ادامه راه نمایان ساخت.

اعتماد و استفاده از باریکنان آکادمی از استراتژی و اهداف اصلی مدیریت باشگاه فولاد خوزستان است، که در چند سال اخیر حلقه‌ی مفقوده این باشگاه بود.

نگاه ویژه مارتینز و حضور مستمر وی در مسابقات تیم‌های پایه به منظور پایش و کشف استعدادهای برتر، چشم انداز روشنی برای جوانان جویای نام آکادمی فولاد ایجاد کرده و باعث افزایش شور و نشاط در بین آن‌ها شده است.

امید است؛ با داریت و برنامه ریزی هوشمندانه مدیریت باشگاه و آکادمی و استفاده از دانش و تجربه ارزشمند مربی اسپانیایی فولاد ایگناسیو مارتینز شاهد کشف و پرورش استعدادهای برتر خوزستان و کسب نتایج بهتری در آینده‌ی نزدیک باشیم.

شناسه : 1347 18 آذر 1402 - 23:13 163 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.