حدیث روز
متن حديث

دوشنبه، 26 شهریور 1403 Monday, 16 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

کسب رتبه نخست خوزستان در طرح آموزش هنر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در طرح آموزش هنر خوزستان رتبه نخست را کسب کرد.

پ
پ

به گزارش خط شهر و به نقل از خبرنگار خبرگزاری تسنیم، مجید منادی در حاشیه برگزاری نخستین رویداد رسانه امید در اهواز‌ اظهار کرد: خوزستان پر‌خبر‌ترین استان کشور است و بار مسئولیت انعکاس اخبار بر دوش رسانه‌های این استان بیشتر است.

وی افزود: به طور در عرصه رسانه مسئله نقد و بیان کاستی‌ها یک وظیفه و مسئولیت اجتماعی، اخلاقی، شرعی و قانونی در حوزه رسانه است که یکی از راه‌های برطرف مشکلات محسوب می شود. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: در قانون جمهوری اسلامی، قانون های اساسی و مطبوعات ما که یکی از مترقی‌ترین قوانین دنیاست، موضوعی برای خط قرمز وجود ندارد و کسی را برای بیان حرف‌ها، منع نکرده است.

منادی با بیان اینکه پایه و مبنای استان خوزستان تنها انرژی، کشاورزی و صنعت خوزستان نیست، گفت: پایه و‌ مبنای خوزستان یک فرهنگ غنی است و استان خوزستان با داشتن فرهنگ اسلامی، دروازه تشیع و معراج شهدا بودن، مرکز فرهنگ ایران زمین و تمدن است.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌های اصلی خوزستان مردم آن هستند، گفت: مردم خوزستان در عرصه های فرهنگی در سراسر کشور جزو برترین ها هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تاکید کرد: ما در مسائل اعتقادی، نگفتن نداریم، اما چگونه بیان کردن مشکلات و کاستی ها مورد تایید است تا با نوع بیان کردن، خدمات، زحمات و اقدامات نیز، نادیده گرفته نشود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم، در صورتی که مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند، تغییر را احساس می‌کنیم.

منادی ادامه داد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) چهار محور را برای انتخابات بیان کردند و مهم‌ترین و اصلی ترین راهبرد ما در انتخابات، حضور پرشور مردم است.

وی تاکید کرد: رسانه ها می توانند ضمن تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات، در انتخاب اصلح و با پارمترهای بهتر، به مردم کمک کنند.

وی از اجرای بزرگ ترین طرح عدالت آموزش هنری کشور در این دولت اجرا شده است، گفت: استان خوزستان در این طرح و در موضع آموزش هنری، صاحب رتبه اول شد.

شناسه : 1337 16 آذر 1402 - 23:09 66 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.