حدیث روز
متن حديث

پنج شنبه، 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

برنامه های فرهنگی و هنری برای پرورش هنرمندان متعهد مسجدی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: با رویکرد جدید و برنامه‌های فرهنگی و هنری که برای کانون‌های مساجد دیده شده به دنبال پرورش هنرمندان متعهد مسجدی هستیم.

پ
پ

به گزارش خبرنگار خط شهر مجید منادی در حاشیه برگزاری نشست خبری رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور که روز یکشنبه ۱۲ آذر ماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: استان خوزستان همواره مساجد تاثیرگذار و قوی داشته که رویکردی مردم محور داشته اند، در این میان کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز وظایفی برگرفته از نام خود دارند.  

وی افزود: با رویکرد جدید بنا داریم توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد برنامه های هنری ویژه ای را اجرا کنیم که به پرورش هنرمندان متعهد مسجدی منجر شده تا در حوزه های مختلف هنری فعالیت داشته باشند.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان عنوان کرد: برنامه‌هایی با محوریت سبک زندگی اسلامی، هنر اسلامی و هنر متعهد در برنامه کانون های فرهنگی و هنری مساجد بوده تا افراد با فرهنگ اسلامی در بستری مثل مسجد پرورش پیدا کرده و بتوانند به هنرمندی متعهد تبدیل شوند.  

منادی به همکاری ارکان های مختلف در مساجد اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همکاری تمام ارکان های مسجد بتوانیم از ظرفیت بزرگ فرهنگی و هنری موجود در مساجد استفاده و برداشت کافی را داشته باشیم.

شناسه : 1278 12 آذر 1402 - 16:41 135 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.