حدیث روز
متن حديث

دوشنبه، 26 شهریور 1403 Monday, 16 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

احداث پارک ۱۰ هکتاری در ورودی اهواز از سمت حمیدیه

رئیس سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اهواز گفت: طراحی پارکی با مساحت ۱۰ هکتار در ضلع شمالی جاده ورودی اهواز از سمت حمیدیه با امکاناتی از قبیل پارکینگ، محل کمپینگ جهت اسکان میهمانان و زائرین اربعین حسینی، محوطه بازی کودکان، مسیرهای پیاده روی و سایر امکانات رفاهی انجام شده که پس از طی مراحل قانونی مناقصه، به زودی محقق خواهد شد.

پ
پ

 

 به گزارش خط شهر، علی اصغر اسداللهی با بیان اهمیت احداث این پارک به ویژه برای میهمانان و زائرین اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: این پارک در ضلع شمالی جاده ورودی اهواز از سمت حمیدیه قرار گرفته که به دلیل موقعیت استراتژیک، محلی مناسب برای اسکان میهمانان نوروزی و زوار اربعین حسینی(ع) خواهد بود. 

  وی با اشاره به طراحی این پارک با مساحتی بالغ بر ۱۰ هکتار، افزود: امکاناتی همچون پارکینگ، سرویس بهداشتی و حمام، محوطه بازی کودکان، مسیرهای پیاده‌روی، آلاچیق و سایر امکانات، عناصری هستند که در این طراحی دیده و اجرا خواهد شد.  

رئیس سازمان پارک و فضای سبز شهرداری تصریح کرد: مطالعات و طرح اجرای این پارک که در حوزه منطقه ۶ شهرداری واقع شده انجام گرفته که در صورت طی فرآیندهای قانونی و مناقصه، به زودی محقق خواهد شد.

شناسه : 1208 29 خرداد 1403 - 09:12 146 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.