به گزارش خط شهر، محمد جامعی در حاشیه سومین نمایشگاه بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد نصرفی صنعت فولاد در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه دستور العمل شفافی در نحوه تعامل با رسانه با واحد روابط عمومی تکلیف شده است، اظهار کرد: این دستورالعمل که به امضا واحدهای مرتبط نظارتی از جمله کمیته حسابرسی داخلی و بازرسین آن رسیده و لازم الاجراست؛ نحوه تعامل با رسانهها را به صورت واضح و شفاف مشخص میکند.
وی افزود: کمیتهای که ناظر بر اجرای دستورالعمل است در قالب قانون لیستی از رسانههای فعال استان را تهیه و برای ما مشخص کرده که با آنها ارتباط موثر داشته باشیم.
سرپرست مدیریت روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان گفت: تلاش ما این بوده تمام کسانی که فعالیت مطبوعاتی در استان خوزستان دارند در این لیست ثبت شوند تا ارتباط دو سویهای و البته مثمرثمری بین صنعت فولاد و رسانه برقرار گردد.
وی همچنین با انتقاد از عدم همکاری مدیران مسئول برخی رسانهها در معرفی رابط خبری به روابطعمومی شرکت فولاد خوزستان گفت: متأسفانه خود مطبوعاتیها هم گاهی نسبت به این تعامل کم توجه هستند و پیش میآید که چند ماه منتظر بمانیم تا معرفی نامه از سوی نمایندگی آن رسانه صادر شود.
جامعی با اشاره به توزیع عادلانه هزینه همکاری با رسانههای خوزستانی گفت: اگرچه مبلغ همکاری ما با رسانهها کمتر شده اما به تعداد رسانههایی که با آنها همکاری داریم افزوده شده و توزیع عادلانهتری نسبت به گذشته صورت گرفته است.
وی ادامه داد: بخشی از کار ما آگهیهای مناقصه است که تقریباً روی آن نفوذ نداریم. معمولاً آگهی که از واحد مربوطه صادر میشود صراحتاً عنوان میکند که ترجیحاً در کدام نشریه چاپ شود و اگر به نشریهی دیگری بدهیم و به مبلغ کمتر بفروشند ما باید پاسخگو باشیم و این از دست ما خارج است.
سرپرست مدیریت روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان با تاکید بر ضرورت توسعه روحیه خدمتگزاری در حوزه صنعت و رسانه گفت: باید تحولی در نگاه همه مجموعههای صنعتی و رسانهای اتفاق بیفتد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته توسط شرکت فولاد خوزستان گفت: یکی از اتفاقات مهمی که اخیراً در شرکت فولاد خوزستان به منصه ظهور رسید؛ رونمایی از دستگاه اندازهگیری میزان آهن کل و فلزی در آهن اسفنجی در فولاد خوزستان است که برای اولین بار در جهان رخ داده و افتخاری عظیم برای صنعت فولاد خوزستان به شمار میآید.
ثبت دیدگاه