حدیث روز
متن حديث

جمعه، 2 آذر 1403 Friday, 22 November 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1933 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

اطلاعیه ها

تندیس «پیشرانان صنعت» به مدیرعامل توسعه نیشکر رسید/ توسعه نیشکر، پیشرو در تولید و توسعه اقتصادی اضافه شدن دو محصول جدید به سبد تولیدات فولاد اکسین خوزستان / افزایش توان رقابت پذیری فولاد اکسین برای حضور در بازارهای جهانی آغاز فرآیند پوشش لوله‌های ۴۲ اینچی خط انتقال نفت اهواز - گوره نقش خوزستان در تأمین امنیت غذایی با تولید شکر فارس تمیمی نباید گمنام باقی بماند دستاوردهای ماندگار سمپوزیوم فولاد برای فولاد اکسین / استفاده توان دانش‌بنیان‌ها برای توسعه سبد محصولات فولادی در اکسین ناترازی انرژی ناپایداری تولید به همراه دارد / اجرای طرح‌های توسعه پایدار در اکسین/ برنامه ریزی برای تامین زنجیره اکسین در بالادست   تعمیرات اساسی آزادگان شمالی در ۵۰ درصد زمان تعیین شده به پایان رسید/ درآمد بیش از ۶۰ میلیون دلاری از صادرات و فروش نفت با کاهش زمان تعمیرات اساسی اولین جشنواره ورزشی فرزندان دختر کارکنان نیشکر برگزار شد پیشروی تولید لوله‌های ۴۲ اینچ خط انتقال نفت اهواز - گوره طبق زمانبندی مشخص

نیاز سنجی آموزشی سال ۱۴۰۱ ویژه کارکنان و خانواده های پرسنل در حال انجام است

مدیر آموزش شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: سه ماهه پایانی هر سال آغاز نیاز سنجی سال جدید می باشد. این نیاز سنجی مطابق با چالش های به روز سازمان و بررسی نیازهای فردی پرسنل که از طریق رابطین آموزش در هر واحد صورت می گیرد در حال انجام است.

پ
پ

به گزارش خط شهر، هدف اصلی آموزش براساس وظایف سازمانی محوله، افزایش بینش و آگاهی فرد در دوره های تخصصی مرتبط با شغل آن فرد است.

‏‎آبدیده مدیر آموزش شرکت فولاد اکسین خوزستان افزود: اثربخشی دوره های آموزشی پنج سطح دارد که تلاش داریم هرساله به نقطه مطلوب نزدیک تر شویم لازمه این کمال گرایی در افزایش اثربخشی دوره های آموزشی، مشارکت و همراهی همه پرسنل و خانواده ها در تکمیل دقیق و سخت گیرانه فرم های ارزیابی، ارتباط مستمر با رابطین واحد آموزش و آموزش پذیری هرچه بیشتر پرسنل است که فرآیند آموزش را دچار تحول خواهد کرد که بالاترین سطح آموزش که سطح پنج آن می باشد محاسبه نرخ بازگشت سرمایه گزاری آموزشی با میزان اثربخشی و سنجش آموزش است که پایان هرسال انجام می شود که به ازای هر یک ریال هزینه آموزش چند ریال به شرکت باز گشته است که این امر به ما دیدگاه بسیار خوبی به ما می دهد که برنامه های آموزشی را براساس آن باز طراحی کنیم.

آبدیده گفت: همه تلاش من و همکارانم در واحد آموزش بالابردن مهارت های فردی جهت افزایش راندمان کاری برای افزایش تولید و بهره وری اهداف شرکت می باشد.

‏‎از همین روی جهت پویایی و اثربخشی بیشتر دوره های آموزشی، مدرسین دوره های برگزار شده بارها تغییر کرده یا نکات مورد اشاره پرسنل به آنها گوشزد کرده ایم تا شرایط مطلوب تری در آموزش ها داشته باشیم.

‏‎ آبدیده درخصوص میزان نهایی آموزش بیان کرد: مسیر آموزش و یادگیری پایان ندارد و هر فرد مطابق بافهم و بینش و کمالات که در هر مرحله از مسیر تعالی آموزش دارد می تواند به آن دست پیدا کند و بهره اصلی آن یقینا به خودش باز خواهد گشت، ‏‎همچنین در خصوص آموزش خانواده های ‏‎کارکنان افزود: هیچوقت از مباحث مرتبط با آموزش های خانواده ها غافل نبوده ایم چرا که اعتقاد داریم محفلی که پرسنل در کنار خانواده های خود آموزش ببینند باعث افزایش آرامش و درک صحیح تر از شرایط کاری و احساس خوشبختی افزون تر می گردد از همین رو در ایام کرونا با تمرکز بر کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گزاری های اجتماعی علاوه بر انجام دوره های حضوری با راه اندازی سامانه LMS موفق به برگزاری دوره های آموزشی غیر حضوری شدیم که توانستیم بالاترین رضایت مندی را از جانب پرسنل کسب کنیم، خوشبخانه با تلاش همکارانم و حمایت مسئولین شرکت و علاقه مندی پرسنل در هیچ زمانی آموزش در شرکت تعطیل نبوده است که اکنون علاوه بر انجام دوره های آموزشی حضور و غیر حضوری پکیج های تخصصی آموزشی را مشخص کرده که از ابتدا تا انتهای آن تعریف شده است که این مهم از رویکردهای جدید این واحد است و در سال پیش رو از گستردگی بیشتری در همه زمینه های آموزشی برخوردار خواهیم شد.

‏‎وی در پایان خاطر نشان شد: از آنجا که فرآیند آموزش مبتنی بر چهار اصل: نیاز سنجی آموزشی، برنامه ریزی آموزشی، اجرای برنامه آموزشی، اثربخشی و سنجیدن آموزش» می باشد کلیه این فرآیندها هرسال بر اساس نیاز سازمان و چالش های موجود در حال بروز رسانی می باشد.

‏‎به همین منظور هرساله دوره های آموزشی متعدد در سطوح مختلف برای پرسنل و خانواده های محترم برگزار می کنیم. اگر خود افراد آموزش پذیرنباشند هیچ سیستم آموزشی قادر به آموزش دادند نیست، چراکه آموزش یک مسیر دوسویه است که مبتنی بر خواستن افراد درست تبین کردن نیازها و روش های صحیح آموزشی است.

شناسه : 222 05 اسفند 1400 - 17:02 445 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.