حدیث روز
متن حديث

دوشنبه، 26 شهریور 1403 Monday, 16 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×
در بازدید مدیرعامل توسعه نیشکر از آخرین دستاورد دانش‌بنیان آبان‌بسپار توسعه مطرح شد؛

نقش‌آفرینی نیشکر در توسعه زیرساخت‌های خوزستان

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از آخرین دستاورد دانش‌بنیان و فناورانه آبان‌بسپار توسعه بازدید کرد.

پ
پ

به گزارش خط شهر و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سالیانه شرکت آبان‌بسپار توسعه، دکتر عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، از «غلاف تمام پلی‌اتیلن»، محصول دانش‌بنیان و جدید این شرکت بازدید کرد.

مدیرعامل آبان‌بسپار توسعه، در این بازدید گزارشی جامع از روند تولید این محصول نوآورانه ارائه داد و به تشریح برنامه‌های آتی شرکت برای ارتقای کیفیت و تنوع محصولات پرداخت.

غلاف تمام پلی‌اتیلن که حاصل همکاری مشترک محققان شرکت نیشکر فارابی و متخصصان آبان‌بسپار توسعه است، برای نخستین بار در ایستگاه زهکش کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی به کار گرفته شده است. این محصول با ویژگی‌های منحصر به فردی مانند مقاومت کامل در برابر آب شور، سهولت تعمیر و هزینه ساخت پایین، جایگزین مناسبی برای غلاف‌های فلزی سنتی محسوب می‌شود و نیاز به تعمیر و نگهداری را به حداقل می‌رساند.

تاکید بر نقش‌آفرینی آبان ‌بسپار توسعه

دکتر ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر در این بازدید ضمن گفتگو با کارکنان و متخصصان شرکت آبان‌بسپار، بر اهمیت کسب مجوز «واحد فناوری» برای این شرکت تاکید کرد. وی ابراز امیدواری نمود که با دریافت این مجوز، آبان‌بسپار توسعه بتواند با تولید محصولات متنوعی همچون لوله‌های پلی‌اتیلن، پلیمری و بتنی، نقش مؤثرتری در توسعه صنعت نیشکر و توسعه زیرساخت‌های استان ایفا کند.

این شرکت با تولید محصولات متنوع پلیمری، توانایی بالایی جهت تامین نیازهای موجود در خوزستان در بخش کشاورزی و آب و فاضلاب دارد و توانسته به توسعه زیرساخت‌های استان کمک کند.

شرکت آبان‌بسپار توسعه چندی پیش موفق به اخذ مجوز واحد فناوری از پارک علم و فناوری خوزستان شد. این دستاورد مهم، گواهی بر تلاش‌های مستمر این شرکت در جهت تحقیق و توسعه و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات خود است.

شناسه : 1888 16 مرداد 1403 - 14:51 17 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.