حدیث روز
متن حديث

دوشنبه، 26 شهریور 1403 Monday, 16 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

تصویب بسته جدید تشویقی ساخت و ساز در شورای اسلامی شهر اهواز/ بسته تشویقی ساخت و ساز موجب رونق عمرانی شهر می‌شود/فرصت استفاده از بسته تشویقی ساخت و ساز در اهواز تا پایان دی ماه به صورت پلکانی

رییس کمیسیون عمران شورای شهر اهواز با اشاره به بسته تشویقی جدید شهر اهواز برای ساخت و ساز گفت: تخفیف به صورت پلکانی تا پایان دی ماه ۱۴۰۳ در این بسته پیش بینی شده تا جهشی در صنعت ساخت و ساز شهر اهواز باشد.

پ
پ

به گزارش خط شهر و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز حمید دغاغله در خصوص تصویب طرح تشویقی اظهار کرد: بسته تشویقی به منظور حمایت از سازندگان، رونق تولید و حمایت از سرمایه گذاران این صنعت در صحن علنی شورای شهر اهواز تصویب شده است.

وی افزود: در سالهای گذشته چنین بسته تشویقی اواخر سال تصویب می شد اما برای رفاه حال مردم شریف اهوازی و استفاده بیشتر مردم از تخفیفات، امسال این بسته در نیمه اول سال ارائه و تصویب شده است. این بسته حمایتی برای کلیه سازندگان اعم از شهروندان عزیز و انبوه سازان در نظر گرفته شده است.

دغاغله بیان کرد: بر اساس این مصوبه برای عموم شهروندانی شریف اهوازی که احداث بنا و ساخت و ساز داشته باشند برای هر نوع عوارض ساختمانی و برای اعضای انجمن صنفی انبوه سازان و سازندگان مسکن و ساختمان تخفیف در نظر گرفته شده است. با اجرای این طرح بیشترین تخفیف به صورت پلکانی اعمال می شود، و تا دی ماه ۱۴۰۳ اعتبار دارد و پس از آن عوارض با نرخ مصوب قبلی اعمال می شود.

شناسه : 1880 22 مرداد 1403 - 22:00 58 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.