حدیث روز
متن حديث

یکشنبه، 18 شهریور 1403 Sunday, 8 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1881 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×
با حضور مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس؛

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی افتتاح شد

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز چهارشنبه 19 ارديبهشت‌ماه با حضور جواد اوجی وزیر نفت ایران، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علی عسگری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مجتبی یوسفی نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

پ
پ

به گزارش خط شهر و به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز هویزه خلیج‌فارس: این نمایشگاه با استقبال بی‌نظیر شرکت‌های داخلی و خارجی مواجه شده است به طوری که حدود هزار و ۵۰۰ شرکت داخلی و بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در آن حضور خواهد داشت.

شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت در این نمایشگاه حضور دارند.

افزون بر آن شرکت‌هایی از ۱۲ کشور جهان از جمله روسیه، چین، فرانسه، ژاپن، آلمان، آرژانتین، کانادا و اتریش در این نمایشگاه حاضر شدند.

گفتنی است، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان بزرگترین شرکت فعال در بازار سرمایه شناخته می شود و حوزه فعالیت اصلی آن، تمامی زمینه های احداث، مدیریت، سرمایه گذاری و… در صنعت پتروشیمی را شامل می‌شود.

شرکت پالایش گاز هویزه یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس که در این نمایشگاه در سالن B38 غرفه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از ساعت ۸ تا ۱۵بعدازظهر میزبان بازدیدکنندگان و نمایندگان شرکت‌های تخصصی صنعت گاز، پتروشیمی، پالایشگاهی و دانش‌بنیان داخلی و خارجی هست.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار “صنعت نفت، جهش تولید و بهینه سازی فناورانه” از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برقرار خواهد بود.

شناسه : 1778 21 اردیبهشت 1403 - 10:04 73 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.