حدیث روز
متن حديث

دوشنبه، 26 شهریور 1403 Monday, 16 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

ماندگاری بر سر عهد شعار ماست

حزب اقتدار و بصیرت اسلامی خوزستان در بیانیه‌ای آورده است: مردم شریف و عزیز شهرستان های رامهرمز و رامشیر، ماندگاری بر سر عهد شعار ماست.

پ
پ

به گزارش خط شهر، علی شیر اقبالی فر، نماینده ویژه حزب اقتدار و بصیرت اسلامی در استان خوزستان و عضو شورای راهبردی حزب اقتدار و بصیرت اسلامی در کشور در بیانیه ای آورده است: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک است و رای شما عزیزان بسیار ارزشمند همواره به شهرستانی آباد و پیشرفته اعتقاد داشته ایم و برای نیل به این هدف بزرگ باید در جهت تغییرات مثبت اقتصادی ؛ بهبود وضعیت آموزش ؛ گسترش عدالت و امکانات و بهبود شرایط زندگی گام برداشت.

لازمه رسیدن به این آرمان بزرگ ؛ داشتن تفکرات و‌ایده های بزرگ؛ انتخاب مردان بزرگ است مردانی که بر سر عهد خویش با مردم استوار و‌ پایدار باشند.

حاج ابراهیم متینیان سردار بزرگی است که هرگز از عهد خویش با مردم شریف رامهرمز و رامشیر قدمی عقب ننشسته است و عملکرد وی در دوره قبل گویای عزم راسخ وی برای خدمت به مردم زحمتکش ؛ متعهد ولی مظلوم شهرستان های رامهرمز و رامشیر است‌.

دبیر حزب اقتدار ملی و بصیرت اسلامی در استان خوزستان ضمن حمایت کامل از این نیروی انقلابی، مرد بزرگ، سردار ثابت قدم دیار سلمان فارسی؛ از مردم ازاد اندیش و صاحب فکر شهرستان های رامهرمزو رامشیر تقاضا می نماییم برای پیشرفت و آبادانی دیار خوبان به سردار سازندگی حاج ابراهیم متینیان رای دهند.

شناسه : 1764 07 اردیبهشت 1403 - 22:03 57 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.