حدیث روز
متن حديث

پنج شنبه، 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

فاز دوم مهمانسرای شماره ۲ خرم کوشک به بهره برداری رسید

فتح شهني خبرداد: در راستاي دستيابي به اهداف، انجام رسالت‌هاي سازماني و کاهش هزينه‌ها نسبت به احداث فاز دوم مهمانسرا شماره ۲ خرم کوشک از محل پروژه تعميرات، بازسازي و بهسازي مهمانسراها و اماکن عمومي اقدام گردید.

پ
پ

 به گزارش خط شهر و به نقل از روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب، آیین بهره برداری از مهمانسرای شماره ٢ خرم کوشک یکشنبه ٢۶ فروردین‌ماه با حضور علیرضا دانشی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، جمعی از معاونین، اعضای هیئت مدیره و کارکنان عملیات غیرصنعتی این شرکت برگزار شد.

سعيد فتح شهني، مدير عمليات غير صنعتي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب اظهار داشت: مديريت عمليات غير صنعتي وظيفه خطير خدمات رساني و پشتيباني از توليد را در مناطق نفت خيز جنوب بر عهده دارد و در راستاي دستيابي به اهداف، انجام رسالت‌هاي سازماني و کاهش هزينه‌ها نسبت به احداث فاز دوم مهمانسرای خرم کوشک از محل پروژه تعميرات، بازسازي و بهسازي مهمانسراها و اماکن عمومي اقدام گردید.

وي با اشاره به مساحت تخصيص داده شده براي احداث اين مهمانسرا عنوان داشت: مهمانسراي ۲۴ اتاقه خرم کوشک با مساحت ۱۵۴۷ متر مربع و زيربنايي بالغ بر ۷۸۰ متر مربع در دو طبقه احداث شد.

مدير عمليات غير صنعتي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب با بيان اينکه احداث اين مهمانسرا را در جهت توسعه پروژه مهمانسراي احداث شده در دهه هشتاد بود، خاطرنشان کرد: مهمانسرا در دهه هشتاد احداث و در سال ۱۳۹۴ توسط اداره مهندسی و طراحی، طراحی شد.

 عمليات ساخت و ساز اين مهمانسرا ابتداي سال ۱۳۹۵ شروع شد ولی ابتدای سال ۱۳۹۶ در پي مشکلات عديده از جمله افزايش نرخ اقلام و ناتواني پيمانکار پروژه با پيشرفت فيزيکي 30 درصد متوقف شد و پس از آن مجددأ از ابتداي سال ۱۳۹۷ شروع به کار نمود و متاسفانه اواخر همین سال با پیشرفت ۶۴ درصدی مجددا متوقف شد و در نهایت ابتدای سال ۱۴۰۱ تغييرات اساسي در اين پروژه صورت گرفت.

فتح شهني با اشاره به تأکيدات مهندس دانشي در جهت تسريع در روند عمليات و اتمام اين پروژه افزود: برآورد اوليه اين پروژه بدون خريد تجهيزات رفاهي ۱۱ ميليارد تومان بود، از آنجايي که قرارداد این پروژه جز قراردادهای بزرگ محسوب می شود، طی فرآیندهای اینگونه مناقصات طولانی و زمان بر می باشد و با توجه به افزایش قیمت اقلام مورد نیاز و همچنین تاکید مديريت عمليات غير صنعتي بر اجراي پروژه‌ها با سرعت، کيفيت و هزينه مناسب، خريد اقلام سنگين مورد نياز توسط اداره کالا صورت پذيرفت که با انجام آن شاهد کاهش چشمگيري در هزينه ها بوديم.

وي در پايان به بهره گيري از ظرفيت داخلي مناطق نفت خيز جنوب در راستاي تجهيز اين مهمانسرا اشاره کرد و گفت: اقدامات لازم در جهت تجهيز مهمانسرا با استفاده از ظرفیت داخلي مناطق نفت خيز جنوب صورت گرفت که کاهش شديد هزينه‌هاي جانبي را در پي داشت.

شناسه : 1760 27 فروردین 1403 - 19:46 53 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.