حدیث روز
متن حديث

دوشنبه، 26 شهریور 1403 Monday, 16 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

سید محسن موسوی زاده سال ۱۴۰۳ را به مردم تبریک گفت

سید محسن موسوی زاده در نخستین پیام نوروزی خود به مردم گفت: هرمسئولی که قبول مسئولیت میکند باید قائل به تلاش شبانه روزی و مستمر بوده و برای حل مشکلات مردم به جای توجیه به دنبال راه حل باشد. در این راه ضمن تاکید بر اتحاد همگانی برای رساندن صدای مردم به گوش مسئولین کشوری، همواره با شما مردم با صداقت صحبت کرده و شما را در روند اقدامات انجام شده قرار خواهم داد.

پ
پ

به گزارش خط شهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سید محسن موسوی زاده متن پیام تبریک به شرح زیر است: 



بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ، الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِینَ، وَ الصَّلاةُ عَلَی سَیِّدِ الخَلائِقِ أجمَعینَ، مُحَمَّدٍ وَ عِترَتِهِ الأقدَسینَ

فرا رسیدن نوروز تحول آفرین و نشاط آور که آیه الهی جان یافتن و احیای دوباره طبیعت است را به یکایک هم وطنان عزیز و سرافراز ایران مقتدر و رهبری معظم انقلاب اسلامی تبریک عرض میکنم. 

امسال که بهار طبیعت با بهار دل ها و جان ها یعنی ماه مبارک رمضان همراه شده این مسرت را دو چندان کرده و طلیعه و نوید سالی نکو را به ما می دهد که در آن همه با هم، شانه به شانه، پشت به پشت برای اعتلای نظام و کشور عزیزمان بتوانیم نقش آفرینی کنیم و گامی دیگر برای حرکت رو به جلو ایران عزیزمان برداریم. 

ایران ما کشوری که نزدیک به نیم قرن است که پرچم دار تلاش و کوشش و مبارزه برای پیشرفت خود بوده و همه مردم از فارس و عرب و لر و کرد و ترک و بلوچ و ترکمن، همه و همه زیر پرچم مقدسش با تمام فشارهایی که از خارج و داخل متحمل شدند، پایشان نلغزید و پای کشورشان ماندند و در عرصه های مختلف موجب رشد این کشور شدند.

مردم عزیز و ملت قهرمان خوزستان، شما از ابتدای انقلاب و در زمان ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن در تمام عرصه ها خوش درخشیدید و با اثبات خود، نماد مقاومت و ایثار و وفاداری شدید، اما خوب می دانم که شایسته آلام و رنج هایی که در این سال ها متحمل آن شدید نبودید. 

بنده به عنوان خادم شما در مجلس شورای اسلامی که امسال یعنی سال ۱۴۰۳ اولین سال خدمت خود را آغاز می کنم، تمام تلاش خود را برای کاستن رنج و آلام و مشکلات شما خواهم داشت و در این راه خود را کنار شما و نماینده شما می دانم. 

خوب می دانم و از نزدیک با این مشکلات دست و پنجه نرم کرده ام که داشتن معضل بیکاری در خانواده چه مشکل بزرگی است و چه تبعاتی برای جامعه دارد. خوب می دانم و از نزدیک دیده ام که داشتن بیمار در خانه و داشتن معضل هزینه های درمان برای یک پدر و مادر چقدر سخت است. خوب می دانم که شکست خوردن سرمایه گذاری که همه امیدش شکوفایی کسب و کارش در سرزمین مادری اش است چقدر دردناک و اسفبار است. خوب می دانم و از نزدیک مشکلات مردم شریف سرزیمنم را لمس کرده ام.

 ضمن دانستن این مشکلات، این را هم می دانم که این سرزمین زمانی رنگ توسعه به خود میبیند که همه ما با صدایی واحد و متحد، مشکلاتمان را در سطوح بالا به گوش همگان برسانیم و بیشتر از هر چیزی برای وحدت و اتحادمان جهت پیشبرد اهداف کلان استان تلاش و همت داشته باشیم. 

بنده به عنوان خادم شما در مجلس شورای اسلامی ضمن تلاش برای حفظ عزت شما مردم که خانواده بزرگ من هستید، یکی از مهم ترین اهدافم ایجاد همین اتحاد است و در این راه همواره با شما صادقانه صحبت خواهم کرد و شما را در جریان اقدامات صورت گرفته قرار خواهم داد؛ چرا که معتقدم همه کسانی که در این نظام مقدس قبول مسئولیت کرده اند خادم شما مردم شریف و وفادار هستند و بنده نیز به این فرصت خدمت افتخار میکنم چرا که در درگاه خداوند سبحان بالاترین عبادت خدمت به شما مردم است.

تاکید بنده به خود و همه مسئولینی که در این نظام مسئولیتی دارند این است؛ کسی که مسئولیتی بر دوش او نهاده شد، تا زمانی که این بار بر عهده اوست باید قائل به تلاش شبانه روزی و مستمر بوده و برای حل مشکلات مردم به جای توجیه به دنبال راه حل باشد تا ان شاءالله در پایان مسئولیت خود نزد مردم و در درگاه خداوند متعال سربلند باشد. 

بار دیگر این تقارن مبارک یعنی فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان را به فال نیک گرفته و امیدواریم در اولین سال شروع دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی بتوانیم مجلسی در راستای خواست و اهداف مردم و نظام مقدسمان تشکیل داده و برای عزتمندی بیش از پیش کشورمان گام های بلندتری برداریم. 

یاد و خاطره تمام شهیدان و مجاهدان و ایثارگرانی که در راه ایران اسلامی کوشیدند و بها دادند و جانفشانی کردند را گرامی داشته و ضمن ادای احترام به روح بلند امام انقلاب (ره) و آرزوی سلامتی و عزت روزافزون برای رهبری معظم امام خامنه ای (مدظله العالی)، برای ظهور منجی عالم بشریت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه و درک حضور آن حضرت به درگاه خداوند عزوجل دعا میکنیم.

سال خوبی را برای هموطنان عزیزم آرزو میکنم و قبولی طاعات و عبادات همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم. 


سید محسن موسوی زاده 

منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی

شناسه : 1732 29 اسفند 1402 - 20:44 181 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.