حدیث روز
متن حديث

پنج شنبه، 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

از ارتقای توانمندی ها تا رونمایی از طرح‌های جامع گردشگری خوزستان 

در روز اختتامیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، طرح‌های جامع گردشگری خوزستان مورد بررسی قرار گرفته است.

پ
پ

خط شهر، در روز اختتامیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، محمد حسین ارسطوزاده، مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان خوزستان، اظهار داشت: حضور استان خوزستان در این نمایشگاه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و برنامه‌ریزی مناسب، فرصتی مناسب برای تبادل تجربه و به نمایش گذاشتن توانمندی‌های گردشگری این استان به‌شمار می‌رود.

 

ارسطوزاده بیان کرد: غرفه‌های استان خوزستان در نمایشگاه گردشگری تهران در سال جاری، با مساحتی تقریباً سه و نیم برابر سال‌های گذشته به نمایش گذاشته شدند.

 

او از هماهنگی بین اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان و سایر مراجع ذی‌ربط در امور گردشگری نیز یاد کرد و افزود: این هماهنگی منجر به حضور شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرها در این نمایشگاه شده است.

 

وی افزود: حضور استان خوزستان در این نمایشگاه با استفاده از فضاهای مناسب و هماهنگی‌های صورت گرفته، بسیار متمایز و متفاوت بوده و بازدیدکنندگان از غرفه‌ها و موضوعات مختلف به نحوی بهره‌مند شده‌اند که با آداب و رسوم، مراسم‌ها و برنامه‌های آیینی استان خوزستان آشنا شده‌اند.

 

ارسطوزاده به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حاشیه این نمایشگاه و رونمایی از سامانه معرفی تاسیسات و جاذبه‌های خوزستان اشاره کرد و گفت: همچنین، از رونمایی کتابچه و سی‌دی فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری استان خوزستان در این نمایشگاه خبر داد. طرح‌های جامع گردشگری سواحل و دریایی استان خوزستان، شهرهای مسجد سلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا، هدف گردشگری استان خوزستان، و برنامه‌های گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شدند.

شناسه : 1657 27 بهمن 1402 - 23:35 71 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.