حدیث روز
متن حديث

پنج شنبه، 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1885 تعداد خبرهای امروز : 2 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

خوزستان، دروازه گردشگری مذهبی و سفر عتبات عالیات است

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور به حیثیت زیارتی خوزستان اشاره کرد و آن را به عنوان دروازه عتبات توصیف کرد و گفت: خیا عظیمی از افراد که به نیت زیارت از کشور خارج می‌شوند از طریق خوزستان و مرزهای چزابه و شلمچه عبور می‌کنند.

پ
پ

خط شهر، میثم لطیفی، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، در بازدید از غرفه خوزستان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به حیثیت‌های ویژه خوزستان اشاره کرد و گفت: حیثیت گردشگری خوزستان، با اتکا بر تاریخی بسیار قدیمی با چندین هزار سال سابقه در منطقه شوش و سایر نقاط خوزستان، یک ارزش خاص دارد.

 

لطیفی ادامه داد: حیثیت دیگر خوزستان، ایام نوروز و گردشگری دفاع مقدس و راهیان نور است. عزیزانی که به مناطق جنگی سفر می‌کنند و شجاعت و ایثار مردم خوزستان را می‌بینند قطعا در زنده نگه داشتن یاد و خاطرات همچنین بیان جان‌فشانی های شهدای عالی‌قدر تاثیر بسازی دارد.

 

لطیفی از تلاش‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان که فرهنگ بومی و اصیل استان را حفظ می‌کند تا به نسل‌های آینده انتقال یابد، تشکر کرد. وی تأکید کرد: حفظ فرهنگ، زبان، رسوم و آداب زندگی در مناطق مختلف و انتقال آن به نسل‌های آینده، از اهمیت بزرگی برخوردار است.

 

در پایان لطیفی، با بیان عبارت “حیاکم الله” و “انشاءالله الله یحفظکم” به مردم خوزستان ابراز علاقه کرد.

شناسه : 1649 26 بهمن 1402 - 22:49 52 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.