حدیث روز
متن حديث

پنج شنبه، 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

با شهرداری‌های خوزستان جهت توسعه گردشگری همکاری می‌شود 

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین الملل در حاشیه بازدید از غرفه خوزستان در هفدهمین نمایشگاه بین الملل گردشگری و صنایع وابسته تهران گفت: سعی بر این است که همکاری‌های بیشتری با شهرداری‌های خوزستان جهت توسعه گردشگری داشته باشیم.

پ
پ

خط شهر، حسین ساری، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین الملل با بیان اینکه استقبال شهرداری‌های استان خوزستان برای معرفی نوآوری‌ها و دستاوردهای شهرها قابل تحسین است، گفت: حضور و مشارکت فعال شهرها و شهرداری‌ها به عنوان مهمترین مورد توجه قرار گرفته است. آنها برنامه‌ها و ظرفیت‌های خود را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند تا علاوه بر جذب گردشگران به خوزستان، حس خوبی به آنها منتقل شود.

 

ساری افزود: شهرداری‌ها، علاوه بر اینکه دغدغه توسعه شهر خود را دارند، مسئولیتی نیز به عهده دارند. حضور آنها در این رویدادها فرصتی است برای به اشتراک گذاشتن آخرین دستاوردها و طرح‌های خود و همچنین برقراری ارتباط و گفت‌وگو با دیگران.

 

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین الملل بیان کرد: این همکاری با شهرداری‌ها در خوزستان برای توسعه گردشگری نه تنها به آنها ایده می‌دهد، بلکه فضایی جدیدی برای گفت‌وگو و تعامل در حوزه توسعه ایجاد می‌کند.

 

وی بیان کرد: خوشبختانه، برخی از شهرهای خوزستان در حال ارائه ایده و طرح‌های جدیدی هستند که آمادگی سرمایه‌گذاری در آنها را دارند. همچنین، در این حوزه، نیاز به گفت‌وگو با سرمایه‌گذاران جهت ورود به این طرح‌ها وجود دارد.

 

ساری بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی خوزستان با تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری بستری برای مطالعات فنی و اقتصادی و ترویج توسعه اقتصادی در هر منطقه ارائه داده و همچنین در سرمایه‌گذاری گردشگری میراثی نقش مهمی ایفا کنند.

 

ساری افزود: گردشگری نه تنها حق مردم است، بلکه یکی از اولویت‌های دولت و کشور نیز محسوب می‌شود و در جنبه‌های اقتصادی بسیار مهم است.

 

وی افزود : امسال خوزستان به بخش گردشگری دسترسی پذیر برای نابینایان توجه خاصی داشت و آن را یک فرصت مناسب برای معرفی آثار فرهنگی و میراثی به آنان قرار داده.

 

ساری تاکید کرد: خوزستان نماد معنویت و رشادت یک ملت است و در سالهای دفاع مقدس، نام آن در تاریخ خواهد بود. لذا، باید افراد و قومیت‌های مختلف با این تاریخ آشنا شوند.

شناسه : 1634 24 بهمن 1402 - 21:39 91 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.