حدیث روز
متن حديث

دوشنبه، 26 شهریور 1403 Monday, 16 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×
گردشگری نیشکر در خوزستان؛

بازدید از مزارع و صنایع نیشکر در دسترس گردشگران

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر خوزستان، در حاشیه سومین روز از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران گفت: شرکت نیشکر از تورهای گردشگری و علاقه‌مندان به گردشگری نیشکر استقبال می‌کند.

پ
پ

خط شهر، عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر خوزستان، با اشاره به پتانسیل‌های گردشگری نیشکر بیان کرد: نیشکر در واقع دارای پتانسیل‌های بسیار خوبی در زمینه گردشگری است. گردشگران می‌توانند از مزارع بازدید کنند و از کشت و صنعت‌ها لذت ببرند.

وی افزود : همچنین شرایط برای برگزاری جشنواره‌های مختلف در نیشکر وجود دارد تا گردشگران را به بازدید از مزارع و صنایع نیشکر دعوت کند.

ناصری افزود: صنعت نیشکر از تورهای گردشگری، از علاقه‌مندانی که می‌خواهند از کشت و صنعت‌های نیشکر بازدید کنند، استقبال می‌کند. 

او تأکید کرد: این نوع گردشگری در صنعت نیشکر به طور کلی رواج دارد و افراد می‌توانند به طور مستقیم بازدیدهایی از نزدیک از فرآیند کشت، برداشت و تولید شکر در صنایع نیشکر داشته باشند.

ناصری اظهار داشت: تلاش‌های زیادی برای افزایش پتانسیل گردشگری در روستاهای همجوار صورت گرفته است. از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی تا ایجاد ارتباط بین مردم و روستاها، برای ایجاد پلی ارتباطی در حوزه گردشگری نیشکر انجام شده است.

ناصری، آشنایی با صنعت نیشکر و بازدید از مزارع و صنایع آن باعث ایجاد ارتباط نزدیکتر بین گردشگران و این صنعت می‌شود. همچنین، توسعه گردشگری در روستاهای اطراف نیشکر نیز به تقویت اقتصاد محلی و ایجاد فرصت‌های شغلی کمک خواهد کرد.

شناسه : 1619 26 بهمن 1402 - 08:47 91 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.