حدیث روز
متن حديث

پنج شنبه، 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1885 تعداد خبرهای امروز : 2 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×
در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران صورت گرفت؛

امضا تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین روسای انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی،گردشگری استان خوزستان و خراسان شمالی

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین روسای انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی،گردشگری استان خوزستان و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان خراسان شمالی به امضا رسید.

پ
پ

به گزارش خط شهر، در اولین روز از برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین روسای انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، گردشگری استان خوزستان و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان خراسان شمالی به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه و در راستای اشتراک مساعی بهره مندی از پتانسیل ها ،ظرفیت ها و تجربیات بخش گردشگری در استان خوزستان و خراسان شمالی و همچنین بروز رسانی آموخته ها، ارتقا سطح کیفی و کمی ،آموزش های مرتبط با دوره های کوتاه گردشگری ،صنایع دستی و بهره گیری از توانمندی های نیروی انسانی فعال این تفاهم نامه منعقد شد.

در این تفاهم‌نامه که در غرفه اداره کل میراث فرهنگی خوزستان با حضور نمایندگان استان ها به امضا رسید برهدف همکاری‌ مشترک در زمینه ارائه بهینه انواع خدمات در حوزه گردشگری اعم از نظارت بر اماکن گردشگری و میراث فرهنگی ،برگزاری انواع تورها ،بروز رسانی اطلاعات و ارائه انواع آموزش های گردشگری و صنایع دستی مرتبط با استفاده از ظرفیت های موجود دو استان نیز تاکید شد.

همچنین در این آیین همکاری و مشارکت انجمن صنفی دفاتر مسافرتی استان ها با انجمن ها در خصوص استفاده از ظرفیت های موجود فی مابین و اجرای تورهای اینفو به منظور آشنا سازی با جاذبه های گردشگری استان ها و توانمند سازی دست اندرکاران حوزه گردشگری اعم از دفاتر خدمات مسافرتی و فعالین حوزه گردشگری مطرح شد.

شایان ذکر است در راستای محور های همکاری فی مابین، همچنین برگزاری همایش کشوری در استان های های توافق شده با دعوت از دست اندرکاران حوزه گردشگری ،متخصصین دفاتر مسافرتی ،انجمن های صنفی ،انجمن های تور گردانان کشور و سایر مراجع و فعالین این حوزه بصورت سالیانه با استفاده از ظرفیت های موجود در سایر شهرهای استان خوزستان و خراسان شمالی ،برنامه ریزی و مشارکت از شرکت های تخصصی مرتبط با توریست سلامت به منظور برگزاری نمایشگاه توریست سلامت در استان های کشور و دعوت از کلیه دست اندر کاران کشوری که در زمینه توریست سلامت فعالیت مستمر دارند، مطرح شده است.

شناسه : 1616 25 بهمن 1402 - 03:41 128 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.