حدیث روز
متن حديث

دوشنبه، 26 شهریور 1403 Monday, 16 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خوزستان؛

افزایش ۲۰ درصدی بیمه شدگان استان در دولت سیزدهم/ پرداخت ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به مستمری بگیران استان در سال جاری

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خوزستان از افزایش ۲۰ درصدی بیمه شدگان استان در دولت سیزده و پرداخت ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به مستمری بگیران استان در سال جاری خبرداد.

پ
پ

به گزارش خط شهر و به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان خوزستان صبح امروز چهارشنبه هجدهم بهمن ماه، نشست خبری سیدصادق سلطان ابراهیمی مدیر صندوق استان با حضور اصحاب رسانه در سالن اجتماعات این صندوق برگزار شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان در این نشست گفت: ۳۰ درصد جمعیت استان، روستایی و عشایر و ساکنان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت هستند که ۴۵۰ هزار نفر از این جمعیت مشمول عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر هستند.

سلطان ابراهیمی افزود: تاکنون ۱۰۶ هزار نفر در استان خوزستان به عضویت صندوق درآمده اند و ۸ هزار و ۵۰۰ نفر مستمری بگیر داریم.

وی گفت: در دولت سیزدهم تعداد بیمه شدگان صندوق استان ۲۰ درصد نسبت به دولت قبل رشد داشته است و برای اولین بار در طرح بیمه تکمیلی در این دولت برای مستمری بگیران اجرایی شد و متعاقبا برای بیمه شدگان صندوق نیز به اجرا در می آید.

سلطان ابراهیمی در ادامه افزود: در سال جاری حدود ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه بدون ضامن و بدون سود برای مستمری بگیران استان در نظر گرفته شده است که پس از ثبت درخواست متقاضیان همزمان با حقوق بهمن ماه پرداخت می گردد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان خوزستان با اشاره به حمایت دولت گفت: در راستای تحقق عدالت اجتماعی و برخورداری اقشار محروم از بیمه اجتماعی، دولت نقش کارفرما را در این صندوق دارد و دو سوم حق بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر را پرداخت می نماید.

سلطان ابراهیمی با اشاره به تعهدات بلندمدت صندوق گفت: بیمه شدگان از مزایای مستمری بازنشستگي، مستمری ازکارافتادگی و مستمری فوت برخوردار می شوند و شرایط سنی جهت عضویت در این صندوق از ۱۸ سال الی ۵۰ سال است.

شناسه : 1600 18 بهمن 1402 - 17:57 145 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.