حدیث روز
متن حديث

دوشنبه، 26 شهریور 1403 Monday, 16 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان؛

جاده قلعه چنعان به کانتکس نماد تعامل دوسویه شرکت با محیط پیرامون خود است

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان پروژه جاده قلعه چنعان به کانتکس را نماد تعامل دو سویه شرکت با محیط پیرامون و دانست و گفت: سعی خواهیم کرد حداقل سالی یک پروژه زیر ساختی در‌محیط پیرامون شرکت انجام دهیم.

پ
پ

به گزارش خط شهر، امین ابراهیمی امروز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه در آیین بهره‌برداری از جاده قلعه چنعان به کانتکس با اشاره به افزایش تولید فولاد در کشور از ۸ میلیون تُن به ۴۰ میلیون تُن در سال‌های گذشته اظهار کرد: حدود ۱۷ هزار نفر در شرکت فولاد خوزستان مشغول به کار هستند و ۴ میلیون تُن از تولید کشور یعنی ۱۰ درصد را به خود اختصاص داده و دومین تولیدکننده فولاد در کشور است.

وی با بیان اینکه یکی از نقشه‌های راه شرکت فولاد خوزستان انجام مسئولیت‌های اجتماعی به خصوص در حوزه زیرساختی است، افزود: انجام مسئولیت‌های اجتماعی از باب وظیفه نسبت به محیط پیرامون خود است.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اضافه کرد: یکی از مصادق حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، حوزه محیط زیست بوده و در سه سال گذشته ۱۴ هزار میلیارد ریال در این حوزه کار شده است.

وی ادامه داد: وظیفه اصلی شرکت ایجاد اشتغال پایدار است و در همین راستا اشتغال مردم منطقه در فولاد خوزستان باعث کیفیت زندگی آن‌ها شده است.

ابراهیمی گفت: چالش‌های متنوعی در حوزه ساخت از جمله کمبود برق در تابستان و کمبود گاز در زمستان وجود داشت با این حال چرخه تولید متوقف نشده است.

وی از بهره‌برداری کارخانه زمزم سه طی چند روز آینده خبرداد و گفت: پروژه جاده قلعه چنعان به کانتکس نماد تعامل دو سویه شرکت فولاد خوزستان با محیط پیرامون خود است.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریالی برای این جاده، عنوان کرد: سعی می‌کنیم حداقل سالی یک پروژه زیرساختی را در‌محیط پیرامون خود به عنوان یک مسئولیت اجتماعی به انجام برسانیم.

پروژه جاده قلعه چنعان به کانتکس با هشت هزار تُن آسفالت، ۳۹ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۲۸ هزار مترمکعب خاکریزی انجام شده است.


منبع خبر: خط شهر
شناسه : 1594 16 بهمن 1402 - 11:33 80 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.