حدیث روز
متن حديث

دوشنبه، 26 شهریور 1403 Monday, 16 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

تور رسانه ای صنعت نفت در پایتخت نفتی ایران برگزار شد

تور رسانه ای صنعت نفت همزمان با چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت با حضور خبرنگاران حوزه نفت و انرژی، تصویربرداران و عکاسان خبری رسانه‌ها،در پايتخت نفتی ایران برگزار شد.

پ
پ

به گزارش خط شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این تور که با حضور محمد گلستان باغ رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، جمعی از پژوهشگران صنعت نفت ‌و اصحاب رسانه‌ برگزار شد، از غرفه های شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه صنعت نفت بازدید به عمل آمد.

 

در این بازدید برخی از شرکت های دانش بنیان به تشریح دستاوردهای علمی پژوهشی خود در حوزه نفت و انرژی برای اصحاب رسانه پرداختند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان، از مهم ترین موضوعات مورد توجه دولت سیزدهم که در این میان، وزارت نفت، یکی از بخش های پیشرو و موفق در مسیر حمایت از دانش بنیان ها و به کارگیری آنها در تولید و پیشرفت بوده است. در این مدت، شرکت های دانش بنیان به حوزه های کاربردی و ساختاری صنعت نفت وارد شده و ارتباطی تنگاتنگ با سازندگان داخلی و قطعه سازان برقرار کرده اند. این همراهی و اثرگذاری شرکت های دانش بنیان با صنعت نفت، از این نظر اهمیت دارد که با افزایش محدودیت های اقتصادی و تحریم های همه جانبه و با همه موانع و چالش های موجود، این شرکت ها در رساندن ایران به جایگاه «ایران قوی» نقش بسزایی ایفا نموده اند.

شناسه : 1545 26 دی 1402 - 21:54 63 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.