حدیث روز
متن حديث

دوشنبه، 26 شهریور 1403 Monday, 16 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت پُلی برای ارتقای تكنولوژی صنعت نفت است

معاون وزیر نفت گفت: چهاردهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، پُلی برای ارتقای تکنولوژی و مجرایی برای دسترسی به آخرین دستاوردهای صنعت نفت و پتروشیمی به شمار می آید.

پ
پ

به گزارش خط شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مرتضی شاهمیرزایی، در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان در گفت و گو با روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با ابراز خرسندی از برگزاری موفق این نمایشگاه،  مدیرعامل شركت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، به عنوان یک فرصت مناسب برای نمایش و فروش کالا و تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت، در جهت هدف گذاری بلندمدت شرکت ملی صنایع پتروشیمی در زمینه تامین داخلی کالا و تجهیزات به شمار می آید.

وی بومی‌سازی کامل صنعت نفت و پتروشیمی را نیازمند توانایی ساخت کامل کالا و تجهیزات فنی در داخل کشور عنوان و تصریح کرد: برگزاری برگزاری نمایشگاه های تخصصی صنعت نفت، به ما کمک می‌کند تا با شرکت‌های خارجی رقابت کنیم و به سمت بومی‌سازی پیش برویم.
شاهمیرزایی گفت: در این نمایشگاه، حضور شرکت‌های داخلی بسیار  تحسین برانگیز بود و علاوه بر آن، بازدیدکنندگان خارجی نیز حاضر بودند. 
به گفته ی وی، این نمایشگاه می‌تواند به عنوان یک مکان مناسب جهت معرفی و فروش کالا و تجهیزات به بازارهای خارجی عمل کند. همچنین، برای دانشگاه‌ها، پژوهشگران و صنعتگران، این نمایشگاه فرصتی مناسب است تا به آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های داخلی در زمینه صنعت پتروشیمی نزدیک شوند.

شناسه : 1538 28 دی 1402 - 21:17 71 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.