حدیث روز
متن حديث

دوشنبه، 26 شهریور 1403 Monday, 16 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

اعزام بیش از ۵۰ هزار نفر از خوزستان به اردوی راهیان پیشرفت

فرمانده بسیج فرهنگیان خوزستان گفت: در سطح کشور ۱۰۰ هزار فرهنگی و از استان بیش از ۵۰ هزار نفر به اردو‌های راهیان پیشرفت اعزام می‌شوند.

پ
پ

به گزارش خط شهر از اهواز، محمدصالح جمالی فرمانده بسیج فرهنگیان خوزستان امروز در حاشیه برگزاری اردو‌های راهیان نور و پیشرفت ویژه فرهنگیان در یادمان شهدای هویزه اظهار کرد: در طول یک هفته ۴۰ اتوبوس از نقاط مختلف استان خوزستان به مناطق مختلف راهیان نور و راهیان پیشرفت اعزام شده‌اند.   وی افزود: بخشی از این اعزام‌ها به منطقه اروند و پالایشگاه آبادان و بخشی به پالایشگاه خلیج فارس بوده است، همچنین امروز فرهنگیانی از دزفول، اندیمشک، گتوند و سایر شهر‌های استان خوزستان به اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت اعزام شدند.

  جمالی با بیان اینکه اردو‌های راهیان نور و پیشرفت ویژه فرهنگیان برای اولین بار در حال برگزاری است، ادامه داد: هدف از برگزاری این اردوها، آشنایی بیشتر فرهنگیان با فرهنگ ایثار و شهادت است.   

  فرمانده بسیج فرهنگیان خوزستان اضافه کرد: در سطح کشور ۱۰۰ هزار فرهنگی و از استان بیش از ۵۰ هزار نفر به اردو‌های راهیان پیشرفت اعزام می‌شوند، همچنین بیش از ۷ هزار و ۱۰۰ نفر به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند که تاکنون بیش از ۵ هزار نفر اعزام شده‌اند.      وی می‌گوید: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین، دوره‌هایی تحت عنوان طرح ولایت در قالب ۶۰ ساعت و به مدت یک هفته  طراحی شده‌اند که در ابتدا برای مدیران و سپس معلمان برگزار شدند.    

جمالی با بیان اینکه هدف بسیج فرهنگیان کمک به ارتقای توانمندی آموزش و پرورش است، افزود: طرح ولایت در طول سال گذشته برای بیش از ۶ هزار نفر برگزار شد و پیش‌بینی می‌شود در طول امسال برای ۲۰ هزار نفر برگزار شود.


منبع خبر: خبرگزاری فارس
شناسه : 1480 14 دی 1402 - 11:21 126 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.