حدیث روز
متن حديث

جمعه، 30 شهریور 1403 Friday, 20 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1885 تعداد خبرهای امروز : 2 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

برگزاری نشست بزرگداشت مقام مادر و روز زن در شركت نفت و گاز اروندان /عذاری اهوازی: لزوم پیگیری امور بانوان در حوزه‌های مختلف امری ضروریست

نشست بزرگداشت مقام مادر و روز زن به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در شرکت نفت و گاز اروندان برگزار و از بانوان شاغل در این شرکت تقدیر به عمل آمد.

پ
پ

به گزارش خط شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، امروز چهارشنبه( ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۲) نشست بزرگداشت روز زن و مادر با حضور مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، جمعی از مدیران و روسا و بانوان شاغل در این شرکت برگزار شد.

مهندس عذاری اهوازی در این جلسه ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و بزرگداشت مقام زن با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص جایگاه و نقش مهم زنان و مادران در جامعه اظهار کرد:  درخصوص مسائل بانوان در زمینه های مختلف تمام سعی مان را کردیم تا بانوان نیز از حقوق مساوی برخوردار شوند. و در حوزه درمان، خدمات رفاهی و خانواده پیگیری های خوبی انجام شده و تا رسیدن به نتیجه مطلوب تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: زنان شایسته ایرانی همواره از قدیم با حجاب و عفاف بوده اند و فرهنگ غلط غرب با تبلیغات گسترده  می‌خواهد حجاب را دست و پا گیر و اشتباه نشان دهد.

وی با بیان اینکه مرد و زن باید حرمت یکدیگر را نگه‌دارند، اضافه کرد: حضرت الزهرا (س) الگوی بانوان ایران زمین است و در صحنه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی جنگ تحمیلی و جهاد، بانوان حضوری پر رنگ داشته و مردهای بزرگی را در دامن خود پرورش دادند.

وی در پایان از زحمات بانوان شرکت نفت و گاز اروندان در بخش‌های مختلف تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه سیده ام‌البنین حسینی مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده شرکت نفت و گاز اروندان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت بانوان در این شرکت اظهار کرد: حضور فعال زنان در شبکه مشاورین زنان وزارت نفت، بررسی و شناسایی قوانین و مقررات تبعیض آمیز و رفع موانع فرهنگی، بررسی و اعلام نیازهای آموزشی و راه‌اندازی کتابخانه تخصصی زنان از جمله اقدامات در حوزه بانوان این شرکت است.

وی برگزاری جلسات هم‌اندیشی، کاهش ساعات کاری بانوان دارای شرایط خاص و پیگیری موضوعات مختلف مرتبط با حوزه بانوان در جلسات شورای فرهنگی، برگزاری امور فرهنگی و تفریحی برای فرزندان و خانواده کارکنان، همکاری در برگزاری هفتمین مسابقات قرآن ویژه کارکنان وزارت نفت، حضور بانوان در نمایشگاه حجاب و عفاف بسیج شهید تندگویان، حضور فعال در کمیته حجاب و عفاف استان و تعامل با مشاور امور زنان استانداری خوزستان، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها از دیگر اقدامات امور بانوان عنوان کرد.

گقتنی است؛ در پایان این نشست از بانوان شاغل در شرکت نفت و گاز اروندان با اهدا لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد و همچنین از مدیرعامل، مدیر امور مالی و رییس روابط عمومی این شرکت به پاس زحمات و تلاش هایشان در جهت ارج نهادن به امور زنان و خانواده توسط مشاور مدیرعامل در امور بانوان تجلیل شد.

شناسه : 1478 13 دی 1402 - 21:43 56 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.