حدیث روز
متن حديث

دوشنبه، 26 شهریور 1403 Monday, 16 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

صنعت نفت توانسته چالشها و تحریم‌های دشمنان را خنثی کند

جمعی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با حضور در نجف اشرف با آیت الله حسینی نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق دیدار کردند.

پ
پ

به گزارش خط شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ،آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق در دیدار با جمعی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری اظهار کرد : یکی از میدان های مبارزه در دنیا مسئله نفت و انرژی است که جایگاه ویژه ای در جهان دارد؛ بر همین اساس کار شما بسیار مقدس و با ارزش است و نتیجه آن پیشرفت ایران اسلامی است. 

حسینی افزود : جنگ همچنان ادامه دارد و علیرغم اینکه دشمن در تلاش است تا صادرات نفت را به صفر برساند، اما صنعت نفت توانسته تحریم های دشمنان را خنثی نماید که الحمدالله تلاش های مجاهدانه و خالصانه همه عزیزان در نفت ضامن تولید خواهد بود.   

  نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق نقش کارکنان صنعت نفت در پیروزی انقلاب اسلامی را برجسته شمرد و عنوان کرد : صدور انقلاب؛ صدور عشق،علم و دانش است که حضرت امام خمینی (ره) با تاسی از رسول اکرم (ص) این حرکت را آغاز کرد که موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

  وی در ادامه بیان کرد: قضیه غزه یک جریان حق و‌‌ باطل است و حق مسلم مردم مظلوم فلسطین است که به سرزمین های خود بازگردند و این اقدام رژیم اسرائیل یک جنایت صریح در حق این مردم خصوصا کودکان و زنان بی گناه است. 

   در ادامه این دیدار رئیس روابط عمومی شرکت آغاجاری به معرفی ،گستره و نقش این شرکت در اقتصاد ملی پرداخت و بخشی از اقدامات شاخص شرکت آغاجاری را تشریح نمود. 

این دیدار در ادامه برنامه‌های فرهنگی کاروان فرهنگی (من الحبیب الی الحبیب) صورت گرفت که تعدادی از کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت وگاز آغاجاری با هماهنگی روابط عمومی و موکب فرهنگی رسانه ای المناح ، حامل پیام و ارادت مردمان شهر شهید اسماعیل دقایقی(امیدیه)در سالروز شهادت یار دیرینه اش ابومهدی المهندس باشند. 


منبع خبر: خبرگزاری فارس
شناسه : 1476 13 دی 1402 - 12:42 127 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.