حدیث روز
متن حديث

دوشنبه، 26 شهریور 1403 Monday, 16 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

لزوم برگزاری نمایشگاه‌های مختلف جهت تبیین اخبار امید بخش

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گفت: خوزستان در تولیدات کشاورزی در سطح کشور رتبه های بالایی دارد از این رو انتشار اخبار امیدبخش در این حوزه با کمک برپایی نمایشگاه های مختلف در دستور کار قرار گیرد و از طریق ارتباط با رسانه های مختلف این اخبار برای عموم مردم تشریح شود

پ
پ

به گزارش خط شهر از اهواز، امیر طرفیانی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان، در نشست با روابط عمومی‌های تابعه وزارت جهاد کشاورزی، اظهار کرد: خوزستان در تولیدات کشاورزی در سطح کشور رتبه‌های بالایی دارد از این رو انتشار اخبار امیدبخش در این حوزه با کمک برپایی نمایشگاه‌های مختلف در دستور کار قرار گیرد و از طریق ارتباط با رسانه‌های مختلف این اخبار برای عموم مردم تشریح شود. 

وی افزود: برنامه‌ریزی مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌های بخش‌های مختلف کشاورزی در مقاطع مختلف سال در استان تدوین شود؛ ما نیز در این خصوص پیگیری و حمایت میکنیم. 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری با بیان اینکه دغدغه‌های روابط عمومی‌ها در زمینه کمبود نیرو بسیار حائز اهمیت است و تلاش میکنیم این مشکلات را پیگیری کنیم گفت: طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری و طرح ۳۰۰ هزار هکتاری زراعت چوب دو طرح بزرگ دولت در خوزستان است و انتظار داریم جهاد کشاورزی و دستگاه‌های ذیربط در خصوص این طرح‌ها اطلاع رسانی گسترده و موثری داشته باشند. 

طرفیانی بیان کرد: برای طرح زراعت چوب جزئیات آن و آثار، نتایج و منافعش برای استان تشریح شود و در صورت نیاز در این خصوص نشست خبری برگزار گردد. 

وی عنوان کرد: حوزه کشاورزی با توجه به نقش حیاتی که در امنیت غذایی کشور دارد جزو مهمترین مسائل محسوب میشود و جا دارد در طرح "راویان پیشرفت" که احتمالا از اول بهمن ماه آغاز شود کارشناسان مطلع در سطح مدارس این موارد را تشریح کنند. 

به گزارش خط شهر، جلب مشارکت نخبگان، کارشناسان و متخصصین در زمینه‌های مختلف و ارتباط مستمر با اقشار مختلف بویژه دانش آموزان و دانشجویان، اساتید و … از دیگر نکاتی بود که در این نشست مورد تاکید مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان قرار گرفت. 


منبع خبر: خبرگزاری فارس
شناسه : 1473 13 دی 1402 - 09:10 115 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.