حدیث روز
متن حديث

دوشنبه، 26 شهریور 1403 Monday, 16 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

منبع ارتعاش

یکی از کارکنان شرکت لوله سازی اهواز و خواننده‌ی کتابِ "باشگاه ۵ صبحی‌ها" در بازدیدِ بامدادیِ مدیر عاملِ این شرکت گفت که مدیر عامل با بازدیدش در این ساعت، منبعِ ارتعاش و انرژی است.

پ
پ

به گزارش خط شهر و به نقل از نبض بازار، رضا یابری، مدرسِ مطالبِ انگیزشی در حاشیه‌ی بازدیدِ مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در خطاب به مدیرعاملِ این شرکت گفت: شما در شرکت منبع انرژی بودید که شادی را در تک تک خانواده‌هایمان تزریق کردید. این را من که ۲۰ سال تجربه‌ی کاری دارم می‌گویم و تازه کار نیستم.

یابری افزود: من کتابی با عنوانِ "باشگاه پنجِ صبحی‌ها" را خواندم و وقتی دیدم شما ساعتِ ۴ و نیم و ۵ صبح به بازدید آمدید به دوستانم گفتم مدیر عامل سرِ مدارِ و با فرکانس و ارتعاشِ بالایی آمده که صبحِ زود به بچه‌ها انرژی بدهد.

یابری که با ادبیاتی انگیزشی سخن می‌گفت ادامه داد: به همکاران گفتم مدیر عامل با اولین قدمش شادی را توی دل همه تزریق کرد. همکاران گفتند صبر کنیم ببینیم چه می‌شود و گفتم من که ۱۵ سال مطالعه‌ی انگیزشی داشتم می‌دانم که مدیرعامل با ارتعاش بالا آمده است و می‌بینید که در آینده چه می‌شود و ما همه از شما تشکر می‌کنیم.

گفتنی است، کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها (The ۵ am Club) از آثار ارزشمند و پرفروش حوزه رشد و توسعه فردی است و تاکنون افراد زیادی آن را مطالعه کرده‌اند. اثربخشی این کتاب به حدی است که باعث شده است به عنوان یکی از معروف‌ترین کتاب‌های حوزه رشد و توسعه فردی تبدیل شود. اساتید بهره‌وری و رشد فردی بر این باور هستند که این کتابِ بی‌نظیرِ آقای "رابین شارما" این شایستگی را دارد که به عنوان یکی از کتاب‌های مرجع در دانشگاه‌ها تدریس شود.

شناسه : 1419 29 آذر 1402 - 12:58 62 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.