حدیث روز
متن حديث

پنج شنبه، 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

تاکنون تخلف انتخاباتی در خوزستان ثبت نشده است

معاون سیاسی استانداری خوزستان گفت: تاکنون تخلف انتخاباتی در خوزستان اعلام نشده است و طبق قانون جدید انتخابات، برخی از ظرفیت‌های تبلیغاتی که در دوره گذشته ممنوع بود در انتخابات پیش رو مجاز است.

پ
پ

به گزارش خط شهر از اهواز، عبدالله افرازه شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه تاکنون تخلف انتخاباتی در خوزستان ثبت نشده اظهار کرد: طبق قانون جدید انتخابات، برخی از ظرفیت‌های تبلیغاتی که در دوره گذشته ممنوع بود در انتخابات پیش رو مجاز است؛ در انتخابات گذشته استفاده از اماکن دولتی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع بود که در انتخابات پیش رو استفاده خواهد شد. 

افرازه شهاوند ادامه داد: برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با احتمال افزایش ۱۵ درصدی شعب اخذ رای، سه هزار و ۸۰۰ شعبه اخذ رای در استان پیش بینی شده است. 

وی افزود: پنج مرحله انتخابات شامل پیش ثبت نام، صحت سنجی مدارک، ثبت نام نهایی، استعلام از مراجع پنجگانه و بررسی صلاحیت نامزدها در هیات های اجرایی انجام شده است. 

معاون سیاسی استانداری خوزستان گفت: بررسی صلاحیت یک‌هزار و ۳۷۹ داوطلب خوزستانی در فرصت زمانی ۵۰ روزه ای که قانون انتخابات به هیات‌های نظارت استان و مرکزی داده در دست انجام است. 

وی با بیان اینکه نتایج تایید صلاحیت داوطلبان ۱۵ دیماه اعلام می شود گفت: افرادی که تایید نمی شوند فرصت ارائه اعتراض به شورای نگهبان را دارند و در موعد زمانی مقرر اعتراض آنها بررسی می شود. 


منبع خبر: خبرگزاری فارس
شناسه : 1402 28 آذر 1402 - 11:47 122 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.