حدیث روز
متن حديث

دوشنبه، 26 شهریور 1403 Monday, 16 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

توسعه اقتصاد دریامحور در دستورکار منطقه آزاد اروند قرار می‌گیرد

استاندار خوزستان با تاکید بر توسعه اقتصاد دریامحور گفت: در حوزه گردشگری و شیلات به دنبال توسعه اقتصاد دریامحور در منطقه آزاد اروند هستیم.

پ
پ

به گزارش خط شهر و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، علی اکبر حسینی محراب روز چهارشنبه در دیدار با مدیران منطقه آزاد اروند " سرمایه گذاری داخلی و خارجی" ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار داشت: امیدواریم که با درک قدر فاطمه (س) بتوانیم مسیر زندگی خود و خانوادمان را به گونه‌ای رقم بزنیم که در روز حساب سرفراز باشیم. 

استاندار خوزستان با بیان اینکه فعالیت های ارزنده ای در منطقه آزاد صورت گرفته و از آن قدردانی می کنیم، اظهار کرد: منطقه آزاد ایجاد شد تا برای پیشرفت نظام در بخش های تولید با هدف بازگشت به بازارهای منطقه برای اشتغال و درآمد، بازرگانی، عمرانی، اقتصادی و ... موثر باشد.  حسینی محراب با تأکید بر خلق کارها و امکانات جدید، هدف های صادراتی نو و جلب سرمایه گذاری جدید عنوان داشت: همه ما سربازان نظام هستیم لذا باید وضعیت موجود را مدیریت کرده و با بهره گیری از تمام ظرفیت نخبگانی و استان کارهای جدیدی انجام دهیم. 

وی با بیان اینکه تجربیات کسب شده نمایشگاه ها و کشورهای دیگر در منطقه آزاد به کار گرفته شود، تصریح کرد: چندین پروژه در این راستا تعریف شود و همه مدیران را برای اجرای آن ها به خط شود.  استاندار خوزستان افزود: همدلی، هماهنگی و هم افزایی میان مدیران بخش‌های مختلف زمینه‌ساز توسعه و رشد و حل مشکلات خواهد بود و با فعالیت براساس برنامه‌ریزی قطعا شاهد تحولاتی در خوزستان خواهیم بود. 

وی با تاکید بر توسعه اقتصاد دریامحور ادامه داد: این مساله باید مورد توجه منطقه آزاد اروند باشد و در حوزه گردشگری و شیلات و ... به دنبال توسعه اقتصاد دریامحور در منطقه آزاد اروند باشیم.  استاندار خوزستان با بیان اینکه تولید با هدف صادرات زمینه‌ساز افزایش درآمد و ایجاد اشتغال خواهد شد، گفت: تولید با هدف صادرات یکی دیگر از مواردی است که باید مد نظر مدیران منطقه آزاد اروند باشد تا بتوانیم سهمی در بازارهای منطقه داشته باشیم. 


منبع خبر: استانداری خوزستان
شناسه : 1373 22 آذر 1402 - 20:46 123 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.