حدیث روز
متن حديث

پنج شنبه، 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1885 تعداد خبرهای امروز : 2 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×
با حضور مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران؛

نشست شورای فرهنگی شركت نفت و گاز اروندان برگزار شد/مهندس عذاری اهوازی خواستار رفع موانع موجود برای انجام امور فرهنگی و فراهم آوردن ملزومات اجرایی آن شد

در نشست شورای فرهنگی شرکت نفت و گاز اروندان که با حضور مشاور فرهنگی مدیرعامل و رئیس ستاد اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی نفت ایران برگزار شد، اقدمات این شرکت در حوزه فرهنگی تشریح و بر ایجاد یک پیوست فرهنگی مدون برای تمام امور حوزه‌های مختلف شرکت تاکید شد.

پ
پ

به گزارش خط شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، دوشنبه (۲۰ آذرماه ۱۴۰۲)، جلسه شورای فرهنگی با حضور مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن اداوی مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و رئیس ستاد اقامه نماز و امور روحانیون و برخی دیگر از مدیران، روسا و اعضای شورای فرهنگی این شرکت برگزار شد.

عذاری اهوازی در این جلسه اظهار کرد: در هر برنامه فرهنگی باید به ملزومات توجه شود و خود برنامه هدف نشود و نتایج آن مورد اهمیت باشد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان بر فراهم کردن امکانات و ضروریات برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد و افزود: باید طبق قوانین برای تسهیل امور فرهنگی تلاش کرد و در همه امور به نگاه فرهنگی توجه داشت.

وی با بیان اینکه باید در حوزه‌های مختلف پیوست فرهنگی را نیز به آن اختصاص داد، گفت: شرکت نفت و گاز اروندان در حوزه حجاب و عفاف، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، آموزش‌های قرآنی، تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای، برگزاری جشن ها و آیین‌های ملی و مذهبی در شرکت و حوزه شهرهای مسئولیت های اجتماعی شرکت اقدامات قابل توجهی انجام داده است و بدین سبب از همکارانم برای این تلاشها و اقدامات تقدیر می‌نمایم.

حجت‌الاسلام اداوی در ادامه این جلسه با تاکید بر برنامه‌ریزی بلند مدت برای امور فرهنگی اظهار کرد: وجود نگرش فرهنگی و توجه به این امور در بین مدیران ارشد و میانی لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه در هر موضوعی باید جنبه فرهنگی آن را نیز مد نظر قرار داد، افزود: شرکت نفت و گاز اروندان در حوزه قرآن، امر به معروف و نهی از منکر، برنامه‌های فرهنگی و نظایر آن اتفاقات ارزنده‌ای انجام داده است و این‌ اقدامات موجب تشکر و تقدیر است.

مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بر اولویت بندی و ایجاد سند راهبردی فرهنگی تاکید کرد و گفت: باید اهداف کلان و خرد در حوزه فرهنگی را مشخص و طبق استراتژی و راه‌کارها عمل کرد و با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی مقابله کرد.

در ادامه امید نصیری رییس روابط عمومی و دبیر شورای فرهنگی شرکت نفت و گاز اروندان به تشریح اقدامات این شورا پرداخت و گزارشی از برگزاری برنامه های فرهنگی انجام داده شده جهت پرسنل و خانواده‌های آن‌ها را ارائه کرد.

وی به برگزاری جشن‌ها و مراسمات مذهبی، جشنواره‌های فرهنگی، تولیدات رسانه‌ای، برگزاری نماز جماعت و اضافه کردن دو روحانی جدید جهت برپا کردن فریضه نماز جماعت در مناطق عملیاتی آزادگان جنوبی و تلمبه خانه غرب کارون، سفر های سیاحتی و زیارتی، اروندان کارت، اقدامات انجام شده در حوزه حجاب و عفاف، آموزش قرآن کریم، جهاد تبیین و امر به معروف و نهی از منکر و نظایر آن توسط شرکت نفت و گاز اروندان در راستای اقدامات فرهنگی طی دو سال اخیر اشاره کرد.

در انتها این جلسه همچنین آقایان غلامحسین موازی مدیر امور فنی و رییس هیات مدیره، رحمان توکلی فرمانده پایگاه بسیج، علی حسن زاده مسول دارالقرآن و خانم‌سیده ام البنین حسینی مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده شرکت نفت و گاز اروندان به ارائه نظرات و پیشنهادات و گزارشی از اقدامات فرهنگی انجام شده در حوزه خود پرداختند.

شناسه : 1367 21 آذر 1402 - 20:41 57 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.