حدیث روز
متن حديث

دوشنبه، 26 شهریور 1403 Monday, 16 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×
پ
پ

خط شهر، امید مهم‌ترین ابزار پیشرفت است و دشمن روی این متمرکز شده، این جمله ی تأکیدی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) بر نقشِ عنصر «امید» در پیشرفت ملی کشور بوده است.

«امید» پیش نیاز پیشرفت است، پیش نیاز توسعه است، پیش نیاز رشد و شکوفایی است؛ اگر امید نباشد و یا اگر امید را از انسان بگیرند، دیگر انگیزه‌ای برای ادامه دادن، برای تلاش کردن و برای رشد کردن ندارد.

«امید» همچون خون در روان آدمی است، که اگر نباشد گامی از پیش نمی رود و اگر باشد جهانی را دگرگون می کند، مصداق این جمله را می توان در «شرکت فولاد اکسین خوزستان» مشاهده کرد، مجموعه ای خاص با کارکنان کم نظیرش که گویا فقط به «امید» نیاز داشتند تا اینگونه شرکت را از فرش به عرش برسانند و افتخارات ملی و بین المللی یکی پس از دیگری درو کنند؛ رشد ۱٠٠ درصدی سودآوری را ثبت کنند و صادرکننده برتر ملی شوند.

گویا اکسینی ها در انتظار «علی محمدی» بودند تا استعداد و قدرتشان را به رخ بکشند و با همت بلندشان در تولید، سوددهی، درآمد، ارزآوری برای ایران اسلامی و... رکوردشکنی کنند و با جان و دل برای خدمت به میهن عزیزمان بجنگند.

علی محمدی تنها «امید» آورد و بذر امید در دل مجموعه فولاد اکسین خوزستان کاشت و امروز مزد ایجاد روحیه امیدواری و خودباوری در کارکنان را، با کسب افتخارات و فتح قله های تولید و سودآوری گرفت.

بعد از نومیدی بسی امیدهاست

از پس ظلمت، دو صد خورشیدهاست

به قلم: مجتبی داراب پور

شناسه : 1360 20 آذر 1402 - 23:05 76 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.