حدیث روز
متن حديث

دوشنبه، 26 شهریور 1403 Monday, 16 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×
استاندار خوزستان:

جوانان در ترویج کار خیر و بهبود شاخصه‌های اجتماعی تاثیرگذار باشند

استاندار خوزستان با تاکید بر ترویج بیش از پیش فرهنگ نیکوکاری بین مردم گفت: جوانان با نشان دادن تاثیر کار خیر در جامعه با هدف بهبود شاخصه‌های مختلف اجتماعی، تاثیرگذار باشند.

پ
پ

  به گزارش خبرنگار خط شهر علی اکر حسینی محراب روز یکشنبه در همایش تجلیل از موسسات خیریه و نیکوکاری خوزستان در محل مجتمع فجر سپاه در اهواز بر پرورش جوانان نیکوکار در جامعه تاکید کرد و افزود: گذشت و ترویج کار خیر به ارتقاء جامعه کمک می کند و این رویه، جلوگیری از بروز بخش زیادی از هنجارها و یا خسارات ناشی از اختلافات را درپی دارد. 

وی گفت: مستکبران عالم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در حال سنگ اندازی در مسیر تعالی و پیشرفت ملت ایران هستند اما همواره به اهداف شوم خود دست پیدا نکرده اند.

  فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان نیز در ادامه این همایش با تاکید بر کمک و تسهیل ازدواج جوانان اظهار کرد: تامین جهیزه جوانان از جمله موضوعاتی است که به توجه و پیگیری خیرین نیاز دارد که در این زمینه، گروه های جهادی تاکنون اقدامات تاثیرگذاری داشته اند. 

به گفته سردار حسن شاهوارپور، با کمک گروه های جهادی در استان خوزستان تاکنون جهیزیه یک هزار و 159 زوج تهیه شده است.  

  وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تامین مسکن افراد نیازمند اشاره کرد و افزود: با همراهی نهادهای حمایتی و گروه های جهادی احداث 600 واحد مسکونی 50 متری شروع شده که بخشی از این منازل نیز واگذار شده است. 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان همچنین یکی دیگر از جبهه های کاری گروه های جهادی استان را موضوع بهداشت و درمان عنوان کرد و افزود: تاکنون ۲ هزار گروه جهادی در حوزه بهداشت و درمان در مناطق محروم فعالیت داشته اند. 

هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل بازبماند  سردار شاهوارپور با بیان اینکه هیچ دانش‌آموزی در استان نباید به دلیل فقر از تحصیل بازبماند گفت: خروج دانش‌آموز از سیستم آموزشی، زمینه ساز مشکلات و بروز برخی هنجارها در جامعه خواهد بود.

  فرمانده سپاه خوزستان اظهار کرد: ارائه آموزش های مهارتی با هدف اشتغالزایی قشر نیازمند و محروم می تواند در بهبود وضعیت معیشتی این افراد تاثیرگذار باشد. 

وی با اشاره به همکاری های انجام شده در زمینه ارائه آموزش های فنی و حرفه در جامعه بیان کرد: در این زمینه سپاه و بسیج با همکاری دستگاه های متولی، برنامه ریزی های کاربردی را در دستور کار دارد.  به گزارش خط شهر در خوزستان ۱۳۰ هزار خانواده معادل ۳۰۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد هستند. 

خبرنگار : اعظم صمدزاده

شناسه : 1350 19 آذر 1402 - 18:47 130 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.