حدیث روز
متن حديث

پنج شنبه، 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

چهار هزار معلم جدید به سیستم آموزشی خوزستان اضافه شد

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: چهار هزار معلم جدید به سیستم آموزشی استان اضافه شد و قطعا با ورود این تعداد نیرو تحولات خوبی اتفاق می‌افتد.

پ
پ

به گزارش خط شهر مسعود حمیدی‌نژاد روز شنبه در گفت و گو بیان کرد: این تعداد معلم از محل آزمون استخدام ماده ۲۸ و متعهدین خدمت ( دانشجویان دانشگاه فرهنگیان) تامین شده است. 

وی گفت: آزمون جذب دبیری و آموزگاری ابتدای سال جاری در استان برگزار شد و تا پایان امسال نیز مقرر شده چندین آزمون جذب دیگر برگزار شود.  پیش از این مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد اگر با همین روند جذب نیرو در استان انجام شود تا سال ۱۴۰۵ به تعادل نیروی معلم خواهیم رسید. 

حمیدی نژاد با اشاره به اینکه احکام این تعداد معلم صادر شده و وارد کلاس‌های درس شده‌اند افزود: برنامه‌ریزی شده برای این افراد کلاس‌های آموزشی به منظور بالا رفتن کیفیت آموزش به دانش‌آموزان برگزار شود. 

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: تلاش شده که فرآیند جذب این افراد در مدت زمان کوتاهی انجام و وارد چرخه آموزش شوند تا کمک شایانی به سیستم آموزشی استان صورت گیرد. 

وی گ با حمایت وزارت آموزش و پرورش برای جذب نیرو، تحول خوبی در وضعیت نیروی انسانی این مجموعه در استان رقم می‌خورد و در نهایت تاثیر آن در کلاس های درس مشخص خواهد شد. 

به گزارش خط شهر ، پیش از این مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان از کمبود ۱۰ هزار نیروی معلم در استان خبر داده بود.  هفته گذشته نیز معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش برای بررسی وضعیت نیروی معلم به خوزستان سفر کرد.  حمیدی نژاد آمار بالای خروج معلم و بازنشستگی را از دلایل کمبود معلم در استان اعلام کرده بود. 


منبع خبر: ایرنا
شناسه : 1346 18 آذر 1402 - 17:31 132 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.