حدیث روز
متن حديث

دوشنبه، 26 شهریور 1403 Monday, 16 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

برگزاری آیین گرامیداشت روز حسابدار در شركت نفت و گاز اروندان

آیین گرامیداشت روز حسابدار در شركت نفت و گاز اروندان برگزار شد.

پ
پ

به گزارش خط شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، طی نشستی (چهارشنبه 15 آذرماه 1402) در سالن جلسات ساختمان مرکزی این شرکت در خرمشهر، با حضور عبدالامیر بابایی مدیر امور مالی، امید نصیری رئیس روابط عمومی، فرشید ادهمی ذیحساب و رییس کنترل بودجه و جمعی از سرپرستان و کارکنان امور مالی و حسابداری این شرکت، از تلاش های پرسنل این اداره تقدیر بعمل آمد.

مدیر امور مالی شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به نقش حسابداران در صیانت از اموال بیت المال و پرداخت های مالی، روز حسابدار را فرصت مغتنمی برای قدردانی از تلاشگران این عرصه دانست و حسابداری را از مشاغل حساس و مهم برشمرد.

بابایی اظهار داشت: حسابداران همچون سربازانی در خط مقدم و نگاهبان حساب های هر سازمان هستند که همیشه خود را وقف سازمان کرده و بنده و همکارانم به این کار خود می بالیم.

در ادامه مراسم امید نصیری رئیس روابط عمومی این شرکت ضمن تبریک روز حسابدار، کارکنان امور مالی را زحمتکش توصیف کرد و گفت: یکی از ادارات پرکار و پر زحمت سازمان ها، امور مالی و حسابداران است که دلسوزانه در گمنامی تلاش می کنند.

در پایان این مراسم کارکنان مدیریت امور مالی ضمن تبریک روز حسابدار به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مشکلات و چالش های موجود و ارائه راهکار مناسب برای برطرف کردن آن ها پرداختند.

شناسه : 1306 16 آذر 1402 - 17:23 98 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.