حدیث روز
متن حديث

دوشنبه، 26 شهریور 1403 Monday, 16 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

شروع تعمیرات اساسی ردیف دوم کارخانه نمک‌زدایی غرب کارون

سرپرست تعمیرات منطقه آزادگان و جفیر ضمن شاره به تعمیرات اساسی در ردیف دوم کارخانه نمک‌زدایی غرب کارون گفت: این تعمیرات نقشی کلیدی در تولید ایمن، پایدار و بدون وقفه خواهد داشت.

پ
پ

 به گزارش خط شهر، علیرضا باوی با بیان اینکه توجه به الزام‌های نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی و اهمیت استمرار تولید مورد توجه این شرکت بوده است، اظهار کرد: پس از برنامه ریزی های انجام شده و در دستور کار قرار گرفتن  تعمیرات اساسی و دریافت مجوزهای لازم، ردیف دوم نفت این کارخانه از مدار تولید خارج و تعمیرات اساسی آن آغاز شد. 

وی ادامه داد: مهم‌ترین اهداف این فعالیت‌ها و تعمیرات، بهبود عملکرد تجهیزات فرآیندی به منظور بهره وری هرچه بهتر و افزایش تولید است که در این دوره، تعمیرات اساسی بر روی ریبویلر، هیت چنجر( ران دان) A  و B و فن کولر با رعایت کامل ملاحظات ایمنی، بهداشت و محیط زیست در حال انجام است.  سرپرست تعمیرات منطقه آزدگان و جفیر افزود: مدت زمان پیش بینی انجام این تعمیرات 20 روز بوده که از هفتم آذرماه آغاز شده است. 

باوی در پایان عنوان کرد: این تعمیرات نقشی کلیدی در تولید ایمن، پایدار و بدون وقفه خواهد داشت و همکاران سختکوش ما در واحدهای تعمیراتی و عملیاتی به همراه مدیریت منطقه و دیگر بخش‌ها، تمام تلاش خود را برای بهبود و کارایی بهتر تجهیزات و افزایش تولید به‌کار خواهند گرفت.

شناسه : 1291 14 آذر 1402 - 17:58 139 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.