حدیث روز
متن حديث

پنج شنبه، 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1885 تعداد خبرهای امروز : 2 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×
سمیری رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان خبر داد:

اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان دوره های اشتغالزایی میبینند

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان گفت: تفاهمنامه هایی با سازمان فنی و حرفه ای بسته شده تا برای کارآفرینی و اشتغال اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد، دوره های رایگان و معتبر به مدت ۲ سال و برای ظرفیت ۱۰۰۰ نفر برگزار شود.

پ
پ

به گزارش خط شهر، حجت الاسلام قاسم سمیری رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خوزستان در حاشیه برگزاری نشست خبری رییس کشوری این ستاد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان که روز یکشنبه ۱۲ آذر ماه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌هایی که در پیش داریم تا آخر سال جاری تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برای خواهران و برادران در استان خوزستان به ۱۲۰۰ کانون خواهد رسید.


   وی از اولویت جانمایی این کانون ها در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار خبر داد و افزود: تا کنون تقریبا ۲۴۰ پایگاه قرآنی مسجدی راه اندازی شده و بیش از ۷۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد ویژه خواهران را راه اندازی کردیم. 

  رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان تعداد گروه های سرود در کانون های مساجد را بیش از ۵۰ گروه برشمرد و گفت: این گروه ها به صورت تخصصی در حال کار و فعالیت هستند. 

  سمیری به انعقاد تفاهنامه هایی با سازمان فنی و حرفه ای جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای اعضای کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: این تفاهمنامه ها در قالب دوره های آموزشی رایگان و معتبر برای اشتغالزایی اعضای کانون ها در مساجد منعقد شده که به مدت ۲ سال و برای ۱۰۰۰ نفر ظرفیت دیده شده است.

خبرنگار: اعظم صمدزاده

شناسه : 1277 12 آذر 1402 - 15:41 139 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.