حدیث روز
متن حديث

پنج شنبه، 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

توزیع ۹ هزار بسته معیشتی در خوزستان

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: ۹ هزار بسته معیشتی با همت کارگران، بسیج کارگری، مجموعه کشت و صنعت نیشکر و تلاش همه کارگران و کارمندان در شرکت‌های مختلف استان در حال توزیع است.

پ
پ

به گزارش خط شهر از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان امروز در آیین توزیع بسته‌های معیشتی اظهار کرد: تلاش‌های زیادی در هفته بسیج برای خدمت رسانی به مردم صورت گرفته که یکی از وجوه خدمت رسانی تهیه بسته‌های معیشتی است. 

وی افزود: بخشی از این بسته‌های معیشتی تهیه شده ۹ هزار بسته معیشتی با همت کارگران، بسیج کارگری، مجموعه کشت و صنعت نیشکر و تلاش همه کارگران و کارمندان در شرکت‌های مختلف استان در حال اجرا است. 

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان همچنین در بخشی از سخنانش با اشاره به تهاجم اسراییل به سمت غزه گفت: آزادی بخشی از اسرای فلسطینی را به تمام مسلمانان تبریک می‌گوییم، زیرا رژیم صهیونیستی شکست خورده و فلسطین پیروز است. 

وی دلیل این مسئله را نرسیدن اسراییل به اهداف خود عنوان کرد و ادامه داد: رژیم کودک کش قرار بود حماس را شکست دهد و اسرایش را بدون قید و شرط آزاد کند، اما به هیچ کدام از اهدافش نرسید و این برای ملت فلسطین پیروزی است. 


منبع خبر: خبرگزاری فارس
شناسه : 1240 05 آذر 1402 - 11:13 113 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.