حدیث روز
متن حديث

یکشنبه، 18 شهریور 1403 Sunday, 8 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1881 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

تداوم آبگرفتگی در خیابان‌های بندر امام خمینی

آبگرفتگی ناشی از بارندگی‌های شدید در خیابان‌های بندر امام خمینی همچنان ادامه دارد و سبب خسارت به منازل و لوازم خانگی شهروندان شده است.

پ
پ

به گزارش خط شهر و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، ورود سامانه بارشی پربار به کشور و ازجمله استان خوزستان علاوه بر لطافت هوا و خوشحالی کشاورزان، سبب ایجاد آبگرفتگی معابر و منازل در برخی شهر‌های استان نظیر اهواز، کارون و بندر امام خمینی شد.

   باوجود فروکش شدن آب در مناطق شهید دستغیب و بلوکی‌های بندر امام خمینی پس از ۴۸ ساعت، اما مردم از وضعیت منطقه نارضایتی دارند.  

آبگرفتگی‌ها در نتیجه ۲ ساعت بارندگی اتفاق افتاده است و شهروندان می‌گویند: آبگرفتگی‌ها سبب سوختن یخچال، کولر دوتیکه، پنکه و خراب شدن مبلمان منزل و... شده است. 

مردم منطقه گفتند: آبگرفتگی در سال ۹۹ هم اتفاق افتاد و ناچار به خرید و تعویض وسایل منزل شدیم، ولی با تکرار این اتفاق باید دوباره وسایلی که خراب شده اند را خریداری و یا تعمیر کنیم. 

  روح الله عمادی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: گروه‌های برای ارزیابی واحد‌های مسکونی خسارت دیده ناشی از آبگرفتگی‌های اخیر در منطقه حضور دارند و میزان خسارت اعلام خواهد شد.  

فریدون بندری، فرماندار بندر ماهشهر می‌گوید: پس از تعیین خسارت، مرحله اجرایی برای آغاز خواهد شد.   براساس شواهد و گزارش‌های خبرنگار صدا و سیمای استان خوزستان از منطقه مقداد بندر امام خمینی، آبگرفتگی‌ها در این منطقه همچنان پابرجاست و مردم برای تردد با مشکل مواجه هستند.  

به گفته ساکنان منطقه، گروه‌هایی برای تخلیه آب‌های سطحی حضور دارند، ولی آبگرفتگی‌ها به طور کامل رفع نشده است و همین امر سبب نارضایتی و گلایه مندی آن‌ها از شرایط کنونی شده است.  

شهروندان می‌گویند: منهول‌های فاضلاب به صورت غیراصولی و بدون هیچگونه نوارخطر و علائم هشداری باز شده اند.   به گفته مسئولان آبفا و شهرداری بندر امام خمینی، مانداب‌ها تا ۲ روز آینده در همه مناطق این شهر جمع آوری خواهد شد

شناسه : 1225 02 آذر 1402 - 14:15 80 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.