حدیث روز
متن حديث

دوشنبه، 26 شهریور 1403 Monday, 16 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×
فرماندار اهواز تاکید کرد؛

ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و جهاد امید آفرینی بین مردم خوزستان

فرماندار اهواز از تمام مدیران خواست تا با ایحاد شور و نشاط انتخاباتی و جهاد امید آفرینی بین مردم آن‌ها را در انتخاب نمایندگان اصلح و دلسوز و تعیین سرنوشت خود کمک کنند.

پ
پ

 به گزارش خط شهر از اهواز، امروز پنجشنبه یکم آذرماه جلسه شورای اداری شهرستان اهواز با محوریت اهمیت فضای پرنشاط برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در خوزستان برگزارشد. 

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز، به اهمیت عملکرد تمامی فرمانداری‌ها و همکاری تمامی نهادها و ارگان‌ها در برگزاری هر چه بهتر انتخابات اشاره و تاکید کرد: حضور پر شور مردم استان در تعیین سرنوشت چهار سال آینده از اهمیت بالایی برخوردار است. 

فرماندار اهواز از تمامی مدیران خواست تا با ایجاد شور و نشاط انتخاباتی بین مردم خوزستان، در تعیین سرنوشت خود و تعیین نمایندگانی اصلح و دلسوز به مردم خوزستان تلاش لازم را انجام دهند. 

وی به اهمیت بیش از پیش جهاد امید آفرینی اشاره کرد و گفت: جهاد امید آفرینی در انتخابات پیش رو خوزستان نقش به سزایی خواهد داشت. 

موالی‌زاده ضمن حمایت از پیشرفت‌های استان در حوزه‌های مختلف اضافه کرد: پیشرفت‌ها در حوزه‌های مختلف هر چند کوچک هم باشند در ایجاد روحیه امید آفرینی در مردم خوزستان حائز  اهمیت خواهند بود. 

وی گفت: ایجاد فرهنگ امید آفرینی و جهاد امید آفرینی قطعا در ایجاد شور و نشاط و مشارکت بیشتر و بهتر مردم در انتخابات پیش رو بسیار مهم خواهد بود.  فرماندار اهواز به حمایت از طرح‌های مسکن مهر و الویت بحث مسکن برای اقشار ضعیف جامعه پرداخت و ادامه داد: از طرح‌های ساخت مراکز بهداشت در مناطق کم برخوردار اهواز و تمام نقاط خوزستان حمایت خواهیم کرد.

 

خبرنگار : اعظم صمدزاده

 

شناسه : 1222 01 آذر 1402 - 22:15 137 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.