حدیث روز
متن حديث

پنج شنبه، 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خبرداد؛

ارسال سه هزار و ۶۴۹ اثر به دبیرخانه جایزه ادبی یوسف

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از ارسال سه هزار و ۶۴۹ اثر به دبیرخانه جایزه ادبی یوسف و افزایش ۱۵ درصدی آن نسبت به سال گذشته خبرداد.

پ
پ

سردار عبدالرضا مراد حاجتی روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه در گفتگو با خط شهر درخصوص برگزاری آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف (داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت) در آبادان اظهار کرد: این جشنواره اتفاق قشنگی برای خوزستان بوده و در این رویداد شاهد رشد نویسندگان خوزستان در قلم هستیم که تراوش‌های ذهنی خود برای دفاع مقدس را بر روی کاغذ پیاده می‌کنند. 

وی افزود: اگر امروزه مقاومتی در مقابل استبکار و کشورهای ظلم پرور جهان رخ می‌دهد نشات گرفته از مقاومت شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و این نویسندگان است که مقاومت را به رشته تحریر در می‌آورند. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه جایزه ادبی یوسف دوازهمین دوره خود در کشور را تجربه می‌کند، گفت: آبادان سال گذشته نیز همزمان با متروپل میزبان این رویداد بود، در سال جاری نیز طی نشستی با سردار عباس بایرامی رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور برگزاری این جایزه ادبی دوباره به خوزستان واگذار کرد. 

وی از ارسال سه هزار ۶۴۹ داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت از سراسر کشور به دبیرخانه ملی این رویداد خبرداد و اضافه کرد: تعداد آثار نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشت و این آثار توسط اساتید مطرح کشوری داوری خواهند شد.  سردار حاجتی ادامه داد: در سال جاری شاهد بیشترین حضور در رده سنی جوانان هستیم که نمایش قدرت جوانان عزیز کشور است.

  وی عنوان کرد: اختتامیه این جشنواره دوشنبه ۲۹ آبان ماه در مسجد جامع خرمشهر و با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار می‌شود و برای برگزیدگان نیز جوایز نفیس، گواهی تقدیر و دیپلم افتخار در نظر گرفته شده است. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیر سهرابی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور و سردار عباس بایرامی رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس نیز در این برنامه حضور دارند. 

وی ادامه داد: از شرکت نفت و گاز اروندان به خصوص مدیرعامل و روابط عمومی این شر‌کت که کمک بزرگی برای برگزاری این رویداد کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم. همچنین منطقه آزاد اروند بخشی از جوایز و فراجا نیز اسکان مهمانان را مهیا کرد و بسیاری از مسئولین استانی برای برگزاری این رویداد تلاش کردند.

  سردار حاجتی با تاکید بر برگزاری بیشتر رویدادهای بین‌المللی در خوزستان گفت: وضعیت حال حاضر خوزستان و کشور مدیون شهدا و ایثارگران دفاع مقدس است؛ همچنین اگر غزه، غزه شده است و مقابل قلدرترین کشورهای نادان قرار می‌گیرد از یُمن شهدا سرزمین عزیز ما ایران است.

شناسه : 1202 28 آبان 1402 - 21:01 505 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.