حدیث روز
متن حديث

پنج شنبه، 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×
رئیس کل دادگستری خوزستان خبر داد

وصول بیش از ۹ هزار میلیارد تومان از معوقات مالیاتی و مطالبات خوزستان

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: با ورود و پیگیری دادگستری استان در راستای حفظ حقوق عامه و بیت‌المال، ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از معوقات مالیاتی و مطالبات دولتی در استان وصول شد.

پ
پ

به گزارش خط شهر از اهواز و به نقل از دادگستری خوزستان، علی دهقانی اظهار کرد: تأمین به موقع درآمدهای عمومی کشور در جهت پرداخت یارانه‌ها و همچنین حق آلایندگی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ضرورت دارد، با توجه به اختیارات حاصل از مواد ۲۱۰ الی ۲۱۸ قانون مالیات‌های مستقیم و با ابلاغ اوراق اجرایی بابت بدهی شرکت‌های صنایع نفتی، پتروشیمی، فولاد و سیمان، پس از گذشت مهلت قانونی پرداخت، حساب‌های بانکی بدهکاران از طرف نماینده سازمان امور مالیاتی شناسایی شد که حاصل آن وصول ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از معوقات مالیاتی و مطالبات دولتی، و واریز آن حساب خزانه داری کل کشور می‌باشد و مانده مطالبات در مرحله وصول و عملیات اجرایی و تقسیط منطبق با مقررات اجرایی قانون مالیات‌های مستقیم قرار گرفته است. 

وی افزود: حفظ حقوق عامه و حفظ حقوق بیت‌المال را از اولویت‌های دادگستری استان است، در همین راستا پیگیری مطالبات دولتی و همچنین معوقات مالیاتی به‌صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

  رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: در همین راستا از پیگیری مؤثر رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در همراهی، توقیف و وصول این مطالبات قدردانی کرد. 


منبع خبر: ایمنا
شناسه : 1174 24 آبان 1402 - 10:49 130 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.