حدیث روز
متن حديث

پنج شنبه، 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1885 تعداد خبرهای امروز : 2 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

برگزاری مزایده فروش ۶۲۵۵ وسیله نقلیه بلاصاحب در خوزستان

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با شناسایی ۶ هزار و ۲۵۵ وسیله نقلیه بلاصاحب در پارکینگ‌های استان، به‌زودی مزایده این وسایل نقلیه برگزار می‌شود.

پ
پ

به گزارش خط شهر از اهواز، علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با شناسایی ۶ هزار و ۲۵۵ وسیله نقلیه بلاصاحب در پارکینگ‌های استان، به‌زودی مزایده این وسایل نقلیه برگزار می‌شود. 

وی در ادامه بیان کرد: این وسایل نقلیه به دلیل عدم رعایت قانون از سال‌های قبل توقیف و یا به دلیل رها شدن در سطح شهر به صورت بلاصاحب جمع آوری و به پارکینگ‌ها منتقل شده است که پس از انتشار آگهی و در صورت عدم مراجعه صاحبان آن‌ها، به‌صورت متناوب به مزایده گذاشته می‌شود. 

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: ماه گذشته نیز در راستای اجرای ماده ۱۵ و ۲۱ دستورالعمل ساماندهی فرآیند، توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه مصوب ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، این وسایل نقلیه در پارکینگ‌های استان شناسایی و ۲ هزار و ۸۰۰ دستگاه موتورسیکلت از چهار پارکینگ شهرهای اهواز، شوش و دزفول از طریق مزایده و فروش، تعیین تکلیف شد. 

وی عنوان کرد: در ادامه این اقدامات، ۶ هزار و ۲۵۵ وسیله نقلیه اعم از پنج هزار و ۵۶۲ دستگاه موتورسیکلت و ۶۹۳ خودروی بلاصاحب با هماهنگی ستاد فرمان امام خمینی (ره)، شناسایی شد که پس از انتشار آگهی، ظرف سه ماه آینده مزایده آن به صورت حضوری برگزار می‌شود.

  دهقانی گفت: در حوزه وسایل نقلیه بلاصاحب مطابق مقررات، پیش از این یک بار از طریق انتشار آگهی جهت مراجعه و ترخیص اخطارهای قانونی داده شده بود که با توجه به عدم مراجعه صاحبان تعداد زیادی از این وسایل نقلیه به‌صورت رسوبی در پارکینگ‌ها باقی مانده است. 


منبع خبر: خبرگزاری فارس
شناسه : 1170 23 آبان 1402 - 15:45 132 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.