حدیث روز
متن حديث

پنج شنبه، 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1885 تعداد خبرهای امروز : 2 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×
توسط هنرمند خوزستانی؛

اولین ورکشاپ نقاشی روی بومِ کشور در کرج برگزار می‌شود

اولین ورکشاپ نقاشی روی بوم در ایران توسط هنرمند خوزستانی در کرج برگزار می‌شود.

پ
پ

 اولین ورکشاپ نقاشی روی بوم در ایران توسط هنرمند خوزستانی در کرج برگزار می‌شود.به گزارش خط شهر،  فاطمه حجت‌نیا در این خصوص گفت: در دوره‌ی آموزش نقاشی روی پارچه، هنرجویان را با مباحث مختلف رنگ‌شناسی و چرخه‌ی رنگ و ساخت طیف‌های مختلف آن آشنا می‌کنیم. 

همچنین در این دوره آشنایی با انواع لوازم مورد نیاز برای نقاشی، ازجمله انواع رنگ‌های مناسب، قلم‌مو و پارچه‌های مورد نیاز نقاشی پوشش داده خواهد شد. 

وی در ادامه، افزود: در این نمایشگاه همچنین به توضیح روش‌های انتقال طرح بر روی پارچه نقاشی و تثبیت کردن آن پرداخته می‌شود.

در این دوره نحوه‌ی شستشو و نگهداری مناسب از این کارهای تزئینی نیز آموزش داده می‌شود.  در دوره‌ی آموزش نقاشی روی جير، هنرجو با انواع تکنیک‌های مورد استفاده در این سبک آشنا خواهد شد.

همچنین غلظت مناسب رنگ‌ها برای نقاشی در این دوره پوشش داده شده است. آموزش این دوره از صفر تا صد است. کاربران می‌توانند با خیالی راحت اقدام به دیدن آموزش کرده و در نهایت، نقاشی روی پارچه به‌صورت حرفه‌ای را به توانایی‌های خود اضافه کنند.

دوره‌ی آموزش نقاشی روی پارچه، بر اساس سال‌ها آموزش و تجربیات مدرس در کار نقاشی بر روی متریال‌های مختلفی مثل مقوای نقاشی، بوم، جیر، پارچه و دایر کردن نمایشگاه‌های خصوصی و گروهی به دست آمده است.

آموزش این دروس، بر پایه‌ی مهارت و تجربیاتی بوده که مدرس تاکنون به دست آورده است؛ بنابراین انتظار می‌رود که کاربران و دوستداران هنر نیز، تمام سعی و تلاش و پشتکار خود را به خرج داده تا هر چه بیشتر و بهتر مباحث پایه‌ای را فرا گرفته و گامی مؤثر در جهت بالابردن معلومات خود در این زمینه بردارند.

  این هنرمند بیان داشت: این دوره، نیاز به هیچ‌گونه آموزش پیش‌نیاز یا گذراندن دوره و آزمون خاصی ندارد و هر کس با هر میزان تحصیلات و آگاهی می‌تواند در این‌ دوره شرکت کند.

شناسه : 1153 21 آبان 1402 - 13:30 184 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.