حدیث روز
متن حديث

دوشنبه، 26 شهریور 1403 Monday, 16 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1883 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×
استاندار خوزستان

هدف تشکل‌های دانش آموزی اعتقاد به آرمان‌های والای انقلاب است

استاندار خوزستان گفت: نظام تعلیم و تربیت کشور با گام برداشتن در راستای تربیت دانش آموزانی تمدن ساز مهمترین راهبرد تحولی را دنبال کرده است و به بیان دیگر با ترویج این فرهنگ والا و مهم منتظران حضرت ولی عصر (عج) را برای دوران ظهور آماده می‌کند.

پ
پ

به گزارش خط شهر، علی اکبر حسینی محراب امروز شنبه _سیزدهم آبان ماه_ در جمع اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان اظهار کرد: تشکیل شبکه ای از دانش آموزان معتقد به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی؛ بصیر و متدین غایت فعالیت‌های تشکل‌های دانش آموزی و علی‌الخصوص اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان است.

  وی افزود: دانش‌آموز منتظر امام زمان (عج) ما باید بالاترین معرفت دینی را داشته و این مهم می‌بایست از طریق تشکل‌هایی مثل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی دنبال شود.

  استاندار خوزستان با برشمردن ویژگی‌های دانش آموزان تمدن ساز در افق تمدنی، ادامه داد: تمدن سازی برای رسیدن به وعده موعود خدا که صالحین می‌بایست حکومت را به دست بگیرند باید به صورت ویژه دنبال شود و این مهم با تربیت دانش آموزان گام دومی و وفادار به آرمان‌های انقلاب محقق می‌شود. 

وی اضافه کرد: نظام تعلیم و تربیت کشور با گام برداشتن در راستای تربیت دانش آموزانی تمدن ساز مهمترین راهبرد تحولی را دنبال کرده است و به بیان دیگر با ترویج این فرهنگ والا و مهم منتظران حضرت ولی عصر (عج) را برای دوران ظهور آماده می‌کند. 


منبع خبر: ایمنا خوزستان
شناسه : 1092 13 آبان 1402 - 18:37 145 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.